La Corporación de Marín recuerda en el pleno a Benito González

La sesión contó con un emotivo minuto de silencio en homenaje al edil socialista fallecido hace un año tras el incendio de Pontesa
 
El portavoz socialista, Manuel Pazos, leyó un breve texto en recuerdo de Benito González. RAFA FARIÑA
photo_camera El portavoz socialista, Manuel Pazos, leyó un breve texto en recuerdo de Benito González. RAFA FARIÑA

"Benito representa o mellor da política, a política da cercanía, a implicación e o respeto mutuo, e por iso ainda non estando xa presente, é un bo espello no que mirarnos calquera de nós". Con esa frase remataba el portavoz municipal del PSOE, Manuel Pazos, su intervención en recuerdo a su compañero y edil socialista Benito González, que falleció hace un años como consecuencia de las heridas provocadas en el brutal incendio de Pontesa. Precisamente el aniversario de su muerte este jueves llevó a la Corporación municipal de Marín, con iniciativa del PSOE, a recordar a Benito durante la celebración de la sesión plenaria ordinaria del mes de noviembre.

Con una rosa roja en la bancada socialista, en memoria del edil, su amigo y compañero Manuel Pazos quiso leer un breve texto en su recuerdo: "Pasados 12 meses da súa inesperada ausencia, está todavía está moi presente para as persoas que éramos cercanos a él. Hoxe queremos que sexa un día para falar de Benito recordando a súa persoa e á súa figura pública, porque foi unha persona que non pasou desapercibida sen pretender ser nunca protagonista".

El socialista recordó que Benito "era o que facía que as cousas sucederan para ben, dende proxectos das Asociaciones de Nais e Pais, ata iniciativas municipais pasando pola Comunidades de Montes, polas ciclomarchas, polo clube de fútbol de Santomé... por falar únicamente da súa implicación social". También puso en valor su "implicación familiar cos seus fillos e a súa muller, e tamén no eido laboral na empresa na que estivo dende ben novo".

Para el portavoz socialista, que tuvo que detenerse en varias ocasiones por la emoción, el concejal "era ante todo unha boa persoa capaz de unir, e esa capacidade debe ser hoxe posta en valor e recordada máis que nunca".

Minuto de silencio en memoria de Benito González. RAFA FARIÑA
Minuto de silencio en memoria de Benito González. RAFA FARIÑA

Tras finalizar su intervención, la Corporación municipal guardó un minuto de silencio, que se fundió en un largo aplauso durante el cual muchos concejales no fueron capaces de contener las lágrimas.

Comentarios