Lucila Cano cubre el escaño de Benito González en la Corporación de Marín

La socialista tomó posesión como concejala del PSOE en un emotivo pleno ordinario en el que se recordó a González. El PSOE agradeció el comportamiento y el apoyo de estos días tras el fallecimiento del edil. "Somos un exemplo para moitos concellos de como se pode exercer política dende o respeto".
Toma de posesión de Lucila Cano como edil del PSOE de Marín. DP
photo_camera Toma de posesión de Lucila Cano como edil del PSOE de Marín. DP

La socialista Lucila Cano Santiago forma desde este jueves parte de la Corporación municipal de Marín. Durante el pleno ordinario correspondiente al mes de noviembre, Cano tomó posesión como concejala del PSOE, cubriendo el escaño de Benito González, fallecido el pasado 9 de noviembre a raíz de las graves quemaduras sufridas en el incendio de la antigua Pontesa, motivo por el que también se había aplazado la sesión plenaria.

"Quixera que as miñas primeiras palabras de benvida para Lucila, ainda que non fosen os momentos máis desexables, sexan de alegría por formar parte desta Corporación", expresó la alcaldesa de Marín, María Ramallo tras la toma de posesión de Cano, que juró ante un ejemplar de la Constitución cumplir con su cargo de concejala en el Concello de Marín.

En ese sentido, Ramallo transmitió a la nueva edil socialista que "ten moitas mans amigas" y que puede contar "con todos os membros la Corporación para apoiala e animala sempre que o necesite".

También el portavoz del PSOE, Manuel Pazos, quiso dar la bienvenida a Lucila al grupo, "que a coñecemos dende hai moitos anos". Pazos aprovechó su intervención para agradecer "o comportamento e apoyo nestes días duro para todos; sentímonos arroupados. Somos un exemplo para moitos concellos de como se pode exercer política dende o respeto".

Por su parte, la portavoz y edil del BNG, Lucía Santos, también insistió en que si por algo destaca la Corporación de Marín es "pola tolerancia e o respeto á marxe dos debates. Nito deixa unha grande e profunda pegada en todas as personas que o tratamos. Levarémolo sempre na lembraza e será un remate de lexislatura difícil pola súa falta".