Marín se llena de pancartas de protesta en defensa de la sanidad pública

La Plataforma de Seixo presentó una petición para exigir un registro de todas las reuniones mantenidas para resolver su caso
La Plataforma pola Defensa do Centro de Saúde de Seixo, con uno de los carteles colocados este miércoles. DP
photo_camera La Plataforma pola Defensa do Centro de Saúde de Seixo, con uno de los carteles colocados este miércoles. DP

"Non aos recortes na sanidade pública" e "Xunta solución xa" fueron las palabras que este miércoles se colgaron frente a la Casa Consistorial para demandar al Gobierno local que medie en el caso del Centro de Saúde de Seixo, con un único médico a tiempo completo desde el pasado verano y una segunda facultativa con cobertura mixta que se incorporó en noviembre.

"Queremos demandar á alcaldesa de Marín que se sume á veciñanza para facer presión diante do seu partido na Xunta", explicó este miércoles la portavoz de la Plataforma pola Defensa do Centro de Saúde de Seixo, Iria Aboi, que distribuyó estos letreros en diferentes puntos de la localidad y la parroquia.

"Fixemos esta acción nestas datas previas ao Nadal porque cremos que é necesario visibilizar que segue habendo recortes tanto no Centro de Saúde de Seixo como no de Marín e que no Nadal tamén nos poñemos enfermos".

Aboi insiste en que la atención primaria es la encargada de realizar el seguimiento diario de los casos y denuncia la cancelación de todas las citas durante dos jornadas correspondientes a la facultativa de cobertura mixta por baja médica. "Onte pola mañá aínda non se estaba citando para hoxe, dábase cita para o venres porque ía vir outra facultativa e onte, a última hora, comezaron a citarse para hoxe tamén", una solución que responde, recalcan, a la "mobilización da xente".

PETICIÓN. Además de la concentración frente al Concello, la Plataforma presentó este miércoles en el registro una petición para demandar a la alcaldesa de la localidad, María Ramallo, un registro completo de todos los trámites y reuniones mantenidas para tratar de solventar los problemas de atención primaria en la localidad. "Non nos basta con que a alcaldesa salga nos medios de comunicación vendendo que traballa moito, nós querémolo comprobar coa súa axenda", destaca Aboi, al mismo tiempo que denuncia que no se está cumpliendo con la ordenanza de transparencia en este aspecto.

Comentarios