Lunes. 20.05.2019 |
El tiempo
Lunes. 20.05.2019
El tiempo

La oposición de Marín critica que no se le dé voz en el proyecto del futuro auditorio

Vista de la Praza de España desde el Paseo Alcalde Blanco. DP
Vista de la Praza de España desde el Paseo Alcalde Blanco. DP

Denuncia que se enteró por la prensa de su puesta en marcha pese a las continuas preguntas en Pleno y comisiones

La alcaldesa, María Ramallo, anunciaba el pasado viernes que el Concello empezaba a elaborar los pliegos de la redacción del proyecto del reclamado auditorio de Marín. Así, presentó a la prensa un plano que contenía los mínimos a los que se tendrán que ajustar los arquitectos que presenten sus diseños para la construcción de este edificio. Ramallo indicó que se está trabajando en ello y que espera que los pliegos estén terminados en las próximas semanas para poder proceder a su aprobación y a la posterior licitación de la redacción del proyecto.

Sin embargo, la oposición denuncia que pese a las constantes preguntas tanto en Pleno como en comisiones sobre la puesta en marcha de esta iniciativa, ninguno de los tres partidos políticos, esto es, PSOE, BNG ni Marea Marín, recibieron en ningún momento información del Concello. Es más, aseguran que se enteraron por la prensa de que el Gobierno municipal empezaba a trabajar en este asunto.

"O de sempre, nós se sabemos destas cousas é pola prensa. Non temos ningunha comunicación oficial da alcaldesa", aseguraba ayer la portavoz de Marea Marín, Sandra Pesqueira. "A nosa aposta é a de sempre, a de falar con todos os axentes implicados para atopar o emprazamento máis adecuado", indicó, y añadió que "estamos á espera de que a alcaldesa se comporte como o que debería ser coa oposición, como alcaldesa e como axente principal do Concello de Marín, e se poña en contacto coas voceiras da oposición e nunha xunta nos informe seriamente para nós poder opinar sobre o que pretende facer".

Asimismo, Pesqueira cree que el anuncio de la puesta en marcha del auditorio es "electoralista, porque estamos a case un ano das eleccións municipais e o auditorio é un dos puntos fortes polos que a cidadanía está esperando, porque a xente da cultura estamos todos na rúa".

Blanco recordó que se trata de fondos europeos que tienen la obligación de ser «"participados, con transparencia e consenso"

 

Remarcó, al mismo tiempo, que "a pesar de que llo pedimos en numerosas ocasións, e aí están as actas dos plenos e das comisións, que por favor cando tivera unha idea ou tivera proxectado algo, o que fora, que nos informara, en ningún momento María Ramallo levantou o teléfono para poñerse en contacto con nós, e iso o que demostra é que lle interesa ben pouco a opinión da oposición e polo tanto que lle interesa ben pouco a opinión dun número grande de marinenses, porque nós non estamos aquí persoalmente, senón representando á xente que nos vota".

Por su parte, la portavoz del PSOE, Luz Santiago, señaló que "me parece una vergüenza que lo presente a los medios sin antes enseñárselo a la Corporación". Además, aseguró que en el último Pleno ordinario, celebrado el miércoles pasado, la oposición preguntó por el auditorio, pero "no soltaron prenda". De todos modos, insistió, "sabe Dios como acabará esto", ya que, explicó, el Concello necesita permisos para sacar adelante la iniciativa, ya que de momento "sólo está esbozado". "Esto es algo más que poner las piezas como si fuera un tetris encima de un plano", dijo la socialista.

La portavoz del BNG, Pilar Blanco, al igual que Pesqueira y Santiago, indicó que "a pesar de que reiteradamente lle vimos pedindo explicacións sobre o que ten pensado facer na Praza de España, reordenación, etc., nunca contestou", y recordó que "hai unha moción aprobada por unanimidade a proposta do propio PP de hai dous anos onde propoñía chegar a un consenso para ver como organizar toda esa cesión de terreos do Porto". Además, añadió que Ramallo "nunca se dignou a reunir á xunta de portavoces para informarnos, cousa que sempre se fixo, sobre todo cando hai fondos europeos polo medio". Y es que la nacionalista recordó que "son fondos europeos e ten a obriga de que sexan participados, con transparencia e con consenso".

RECLAMACIÓN. "O primeiro que imos facer é pedir ese expediente, porque ata o momento non sabemos nada; é un expediente fantasma", aseveró Pilar Blanco.

Al mismo tiempo, considera que la puesta en marcha del auditorio "responde a certa presión social que hai, despois do anuncio de presentación dun bar na punta do peirao, cando hai un clamor popular reclamando un sitio digno onde poder facer unha representación e onde os colectivos sociais teñan unha sede en condicións para desenvolver as súas actividades".

La oposición de Marín critica que no se le dé voz en el proyecto...
Comentarios