El Samaín Briz supera todas las expectativas y recibe a 3.000 personas

La gente que participó en esta segunda edición de la fiesta triplicó a la del año pasado
El evento contó con distintas caminatas del terror. CEDIDA
photo_camera El evento contó con distintas caminatas del terror. CEDIDA

"Un resultado espectacular e que asenta ao Samaín Briz como a festa de referencia en Galicia para celebrar a víspera do Día de Defuntos". Ese es el balance que hace el Concello de Marín de la celebración de este evento el pasado jueves en el Parque de los Sentidos, en el que participaron 3.000 personas, según los datos que manejan tanto el Gobierno municipal como la Fundación Juan XXIII y la Comparsa Os Da Caña, responsables de la organización de esta cita.

De esta manera, la cantidad de gente que participó en esta segunda edición triplicó a la del año pasado, "un dato moi destacable para unha festa que leva dúas edicións e a pesar das condicións meteorolóxicas", indicó el Concello.

Según destacan los organizadores, como resultado de las encuestas que realizaron a lo largo de toda la tarde-noche entre el público, «houbo moita presenza de xente chegada de moitos lugares de Galicia, ademais dos marinenses, que un ano máis apoiaron esta iniciativa de ocio».

Tal y como explicó la concejal de Festas, Marián Sanmartín, "nesta edición tratamos de ir un paso máis alá, profesionalizando toda a organización da festa. Para iso, como apoio á Fundación Juan XXIII e á Comparsa Os Da Caña, contamos coa empresa Koremi, especializada na xestión deste tipo de eventos". Sanmartín destacó, asimismo, que "a comparsa fixo un auténtico espectáculo na creación da camiñada de espanto que foi clave na festa".

Por otro lado, el Concello señaló que "os bos resultados da festa tamén son resultado de moitas semanas de traballo de preparación da contorna de Briz para convertela nun auténtico parque temático do terror".

Comentarios