El aquakart: una innovación a nivel mundial de origen gallego

El consselleiro de Economía anunció que 'InnovaPeme' movilizará cinco millones de euros entre las pymes gallegas ►Conde visitó el Kartng Racing Dakart y destacó "su internacionalización"

El conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, visitó el lunes las instalaciones del Karting Racing Dakart, en Sanxenxo, por su participación en el programa Innovapeme.

Y es que José López Rivas, el dueño de esta empresa, ha creado un nuevo tipo de kart que puede conducirse por el agua. Se trata del Aquakart, que el mismo empresario define como "unha embarcación deportiva con aspecto de kart".

En la visita a las instalaciones también estuvieron presentes la directora de la Axencia Galega de Innovación, Patricia Argerey Vilar, el alcalde de Sanxenxo, Telmo Martín, y el delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís. El conselleiro y el alcalde incluso tuvieron la suerte de poder probar este nuevo vehículo pionero a nivel mundial.

José López Rivas asegura que "é unha honra para min que un producto como o aquakart, que é cen por cen galego, teña unha repercusión como está tendo entre todo o público que ven aquí a probalo. Queremos leva este producto a todo o mundo".

Pero su innovación no se queda aquí. El empresario también añade que "estamos desenvolvendo un aquakart biplaza, para que poidan ir os pais cos nenos e tamén un aquakart eléctrico. Enerxías limpas que son o futuro".

José López Rivas explica las características del nuevo vehículo. JOSÉ LUIZ OUBIÑAFrancisco Conde afirmaba que este nuevo vehículo "é un proxecto importante que demostra como Galicia está a traballar en materia de innovación e, polo tanto, desenvolvendo proxectos singulares, disruptivos e, sobre todo, que teñen unha proxección a nivel nacional e internacional. Ese é o camiño que, dende o punto de vista da industria, temos que impulsar en Galicia".

El conselleiro también felicitaba al empresario del Karting Racing Dakart porque "detrás de este producto hai enxeñería galega, tecnoloxía galega. Hai unha empresa que destina o 30 por cento do seu presuposto a I+D+I".

Por su parte Telmo Martín afirmó que "como alcalde estou orgulloso de ter producto innovador constantemente" a lo que añadió que "síntome moi orgulloso de que en Sanxenxo teñamos un enclave como este no entorno da praia de Major".

El alcalde también agradeció al empresario su afán por la innovación y le animó a seguir. "Sanxenxo necesita innovadores coma ti", sentenció Martín refiriéndose a José López Rivas.

Comentarios