Arousa en Transición rechaza la construcción de una nave en la zona portuaria de A Illa

Este colectivo advierte de que destrozaría la fachada marítima con sus doce metros de altura
Enclave en el que está previsto el proyecto. CEDIDA
photo_camera Enclave en el que está previsto el proyecto. CEDIDA
El proyecto para construir una nave destinada a la reparación de embarcaciones de recreo en la zona portuaria de O Aguiuncho, en A Illa de Arousa, también es rechazado por la asociación Arousa en Transición, que hizo pública su postura coincidente con la del Concello y del sector del mar.

De "incomprensible" califica este colectivo que "nun entorno natural e paisaxístico como a Illa de Arousa se permita usar este enclave de grande singularidade, como si fora un polígono industrial", autorizando la instalación de naves de doce metros de altura en plena línea de costa.

"Ademais de provocar un terrible impacto visual, pecharán a vila ó mar, sen esquecer o prexuízo para os mariñeiros, que veñen reclamando esta superficie portuaria para outros usos e proxectos", como la instalación de electrolineras para barcos eléctricos, recuerda.

INVERSIÓN PÚBLICA. Después de plantear una pregunta, "para que se fixo ese recheo con inversión pública no porto?", Arousa en Transición recuerda que el colectivo del mar, y no para que lo explote "unha única empresa privada", y también plantea si es ético usar los fondos públicos para facilitar este tipo de actividades.

No está justificado "alterar con ese feismo" un lugar tan característico como es Porto do Xufre, "no que o ambiente mariñeiro que se respira é algo único e auténtico", agrega.

Arousa en Transición también reclama un estudio de viabilidad económica que justifique "unha construción de semellantes dimensións á beira do mar?".

Paralelamente, apunta otra situación que considera simbólica: "Mentres as embarcacións tradicionais son expulsadas dos portos da Arousa (xa que non poden atracar nun lugar do que sempre formaron parte), asistimos impasibles á aterraxe de naves industriais para albergar iates e embarcacións de recreo de grandes dimensións".

Esta asociación recuerda las denuncias presentadas por el vertido al mar de productos contaminantes utilizados en la limpieza de este tipo de embarcaciones.

Basándose en estos argumentos, Arousa en Transición invita a los vecinos de Illa "a facer unha reflexión. Pensemos si este é o modelo de vila que queremos".

Y recuerda que, "como pobo mariñeiro sempre estivemos moi unidos na defensa dos nosos dereitos e forma de vida e cremos que neste momento deberíamos volver a facelo, xa que a ameaza que está a sufrir o noso entorno natural e calidade de vida, non ten precedentes".

Comentarios