martes. 24.11.2020 |
El tiempo
martes. 24.11.2020
El tiempo

Agraso, concelleira do BNG: "É grave que se vendan pases do Maestral Music Festival sen ter o expediente"

Sandra Fernández Agraso, concelleira do BNG. ARQUIVO
Sandra Fernández Agraso, concelleira do BNG. ARQUIVO

El evento se celebrará en el polígono de Nantes entre el 3 y el 23 de agosto

La celebración del Maestral Music Festival en el polígono de Nantes entre el 3 y el 23 de agosto continúa centrando el debate político local. Este viernes fue el BNG quien salió a la palestra para afirmar que actualmente "non se realizou ningún tipo de informe ou expediente deste evento".

Así lo afirmó la concelleira Sandra Fernández, que considera "grave" que "xa se estean a vender entradas sen que se teña iniciada esta tramitación". Cabe recordar que la organización ya dio a conocer parte del cartel, que contará con la presencia de figuras de la talla de Pablo López, Vanesa Martín o Pastora Soler, entre otros. Fernández Agraso denunció este hecho tras consultar esta cuestión con técnicos municipales. "A xestión do alcalde dista moito de ser eficiente. De feito, está deixando en entredito a súa credibilidade como xestor".

La edil del principal grupo de la oposición recalcó que "non existe ningún expediente, informe fiscal, xurídico ou técnico sobre o festival". Agraso fue más allá al recordar que "só hai dúas maneiras de que se celebre este evento: ou en parcelas privadas, que precisarían dunha licenza municipal, ou en terreos públicos, ben sexan patrimoniais ou urbanizables de equipamentos culturais. Neste último caso, tería que ser por concurso público, sen adxudicación directa a unha empresa determinada", subrayó la exresponsable de Cultura.

Sandra Fernández manifestó que "xa sabemos todos o moito que lle gusta a Telmo Martín vender fume, pero neste caso é moi grave que se estan poñendo á venda entradas sen que se exista ningún expediente aberto. A xestión favorita do alcalde sempre foi poñer o caro antes dos bois".

Por último, la nacionalista puso en tela de juicio las fechas elegidas para el desarrollo del Maestral Music Festival. "É inaudito que nos últimos 15 anos se fixeran campañas co obxectivo de lograr a desestacionalización do turismo e, agora, se aposte por promover unha cita que ten lugar en pleno mes de agosto".

Agraso, concelleira do BNG: "É grave que se vendan pases do...
Comentarios