Jueves. 21.03.2019 |
El tiempo
Jueves. 21.03.2019
El tiempo

Denuncian que Baltar se quedó sin médico durante varias horas

Fachada exterior del ambulatorio sanxenxino. JOSÉ LUIZ OUBIÑA (ARCHIVO)
Fachada exterior del ambulatorio sanxenxino. JOSÉ LUIZ OUBIÑA (ARCHIVO)

En Marea afirma que la situación se produjo durante la tarde del 2 de enero

Somos En Marea Sanxenxo denunció este jueves que el Centro de Saúde de Baltar permaneció cerrado durante la tarde del pasado 2 de enero, debido a la ausencia "dun substituto para a facultativa á que lle correspondía pasar consulta en sesión vespertina", un hecho que provocó que a varios pacientes "se lles adiase a súa cita para días posteriores". Además, la agrupación local asegura que algunos de los afectados fueron avisados de esta situación durante la mañana de ese mismo día, "a pesar de que a profesional anunciara a súa ausencia con antelación suficiente".

Esta no es la única queja de la que se hace eco Somos. Su portavoz, Mary Camiña, recuerda que el Punto de Atención Continuada (PAC) "segue quedando sen médico e enfermeira cada vez que teñen que saír a unha urxencia coa ambulancia. A todas estas problemáticas que xa existían súmaselle agora o feito de que o Centro de Saúde de Meaño quedou sen médico", situación que también se repite en los ambulatorios de Dena y Vilalonga, que "tamén quedan desatendidos".

Por su parte, el Servizo Galego de Saúde (Sergas) recuerda que Baltar "dispón dun PAC cun horario asistencial anual de atención de urxencias extrahospitalarias de 15.00 a 8.00 horas, de luns a sábados, e de 8.00 ás 20.00 horas os domingos e festivos". El departamento autonómico señala que "ante a imposibilidade de cubrir a totalidade das ausencias, óptase polas prolongacións de xornada ou as intersubstitucións, é dicir, que o resto dos profesionais dun mesmo centro de saúde atenden provisionalmente o cupo das consultas de pacientes correspondentes ao profesional ausente".

Las quejas sobre el servicio que presta el ambulatorio de Baltar han sido una constante a lo largo de los últimos años. Incluso se llegaron a convocar varias movilizaciones de protesta.

Denuncian que Baltar se quedó sin médico durante varias horas
Comentarios