jueves. 20.01.2022 |
El tiempo
jueves. 20.01.2022
El tiempo

Fátima Abal: "Cheguei limpa e marcho limpa. Podo mirar á cara a todo o mundo"

La regidora, durante la rueda de prensa, acompañada por sus sucesor en el cargo. RAFA FARIÑA
La regidora, durante la rueda de prensa, acompañada por sus sucesor en el cargo. RAFA FARIÑA
La regidora de Cambados ratifica en la despedida su militancia socialista y feminista

"Eu nunca entendín a política como unha profesión. Considérome unha persoa intachable dende o punto de vista ético e do compromiso co meu pobo. Cheguei limpa e marcho limpa. Podo mirarlle á cara a todo o mundo. A ninguén lle debo favores e a ninguén, llos fixen". Leyendo una declaración, la alcaldesa de Cambados, Fátima Abal anunció este sábado su renuncia al cargo en una rueda de prensa celebrada en la Casa Consistorial.

"A política é unha ocupación temporal. Estiven de concelleira, logo de alcaldesa, e agora estarei de concelleira", afirmó antes de realizar una advertencia: "Estivera como estivera, nunca olvidei quen son nin de onde veño. Son Fátima Abal Roma, unha máis das veciñas, que está moi moi orgullosa do seu pobo".

Tal como había expuesto a los militantes del PSdeG-PSOE, la regidora justificó su decisión apelando a una prioridad: su salud. "Sábese que tiven unha operación cirúrxica, pola cal nunca desantendín as miñas funcións, sen acollerme ni tan sequera a unha baixa para pechar feridas, aínda que todo saíu moi ben porque teño un umbral da dor bastante alto e volvín ao traballo aos dous días de recibir a alta hospitalaria".

Pero añadió que el cuerpo marca los ritmos los límites, "e estou tendo algunhas complicacións para poder recuperarme por completo", por lo que los médicos le recomendaron "quitar unha marcha no meu ritmo de vida" para rebajar su nivel de ansiedad.

Sin concelleiros liberados ni personal de confianza, "cousa que xamáis ocurríu na historia deste concello, nin en ningún outro, non mo puxeron nada fácil nin tan sequera para poder facer diariamente as curas no hospital en Pontevedra, e tiven que facelas eu mesma na miña casa", argumentó Fátima Abal.

Después de reafirmar su condición de socialista y feminista, dijo que seguirá combatiendo por ambas causas. "Estou completando os meus estudos de Dereito cun máster universitario e unha diplomatura que fago a través dunha Universidade a Distancia polas noites, cos que quero seguir loitando ao lado de mulleres e menores que sofren violencia de xénero", argumentó.

Relevo: Samuel Lago será alcalde el día 15
El día 11 se celebrará el Pleno en el que hará efectiva su renuncia, y el 15 está prevista una nueva sesión, en la que Liso González (BNG) ocupará la plaza que dejó vacante Víctor Caamaño, y Samuel Lago será investido como regidor del Concello de Cambados. Este punto quedó acordado en las conversaciones mantenidas con sus socios de Gobierno (Somos) y con los nacionalistas. Hasta que finalice este mandato, Fátima Abal continuará al frente de las áreas de Muller, Igualdade, Diversidade, Educación e Mar.

Acompañada por Samuel lago y las también concelleiras socialistas Mila Martínez y Cruz Leiro, Fátima Abal hizo público su agradecimiento a los vecinos que con su apoyo hicieron posible que se convirtiese en alcaldesa, una responsabilidad a la que nunca se había planteado la posibilidad de acceder. También a su familia y a la presidenta de la Deputación Carmela Silva, de la que dijo que quiere ser como ella "cando sexa maior".

Fátima Abal: "Cheguei limpa e marcho limpa. Podo mirar á cara a...
Comentarios