La comarca de O Salnés quiso visibilizar ayer la celebración del Día Mundial de la Atención Primaria. Para ello el centro de salud de Cambados y el PAC de San Roque, en Vilagarcía, acogieron sendas concentraciones para reivindicar el valor de la Atención Primaria.
Por su parte, la Plataforma SOS Sanidade Pública Sanxenxo colocó en los centros de salud de Vilalonga y Baltar un árbol con globos de colores rojo, blanco y azul. "Vermello polo sangue que dá vida, e branco e azul polas cores da bandeira de Galicia", explicaron desde la plataforma.
El denominador común de todas estas actuaciones era poner en valor la Atención Primaria en un momento en el que el sistema de salud vive momentos complicados por la falta de profesionales.
"Tódalas propostas da Organización Mundial da Saúde para este día son recollidas desde hai anos por SOS Saniade Pública e a Iniciativa Lexislativa Popular para Salvar e Fortalecer a Atención Primaria que se debaterá próximamente no Parlamento de Galicia", dicen desde SOS Sanidade Pública, que destacan que "é necesario incrementar o orzamento ata o 25% do total sanitario, recuperar e incrementar as plantillas de persoal poñer a AP no eixo do sistema e recuperar o seu carácter participativo e Comunitario para garantir unha atención integral".