Sanxenxo prevé un verano "espectacular" pese a la escasez de personal hostelero

El alcalde en funciones, Telmo Martín, expresó su "preocupación" por la situación y apuesta por el auge del turismo por el interior del municipio como aliciente para esta temporada
Visitantes utilizando los servicios operativos desde el pasado fin de semana en Silgar. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Visitantes utilizando los servicios operativos desde el pasado fin de semana en Silgar. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

"Estupendo e marabilloso. Sanxenxo vai ter un verán espectacular". Así son las previsiones del alcalde en funciones de Sanxenxo, Telmo Martín, de cara a esta temporada alta que acaba de superar un primer fin de semana "magnífico" con todos los servicios a punto en cuatro de sus playas, pero que, sin embargo, está nublada por la escasez de personal de hostelería.

El propio alcalde afirmó este lunes que se trata de "un problema" transmitido por el sector, y expresó su "preocupación" por la situación, que afecta tanto a "bares, restaurantes, hoteis, pensións" y a todo el elenco de establecimientos en general vinculados a la hostelería. "Hai un problema neste momento de falta de persoal para atender como se merece calquera cidadán, pero en particular nunha zona emblemática como é o concello de Sanxenxo, que somos líderes no norte de España en ocupación e pernoctacións. Estamos por riba de San Sebastián, de Bilbao, e incluso da Coruña e Santiago de Compostela", explicó Martín, quien también aseguró que "estamos aí loitando e hai poucos destinos que estén medrando sostiblemente como está a facer Sanxenxo. Temos que ir medrando nesa liña e apoiándoos", dijo.

En este sentido, aseguró, la formación de las nuevas Corporaciones servirá para impulsar iniciativas con vistas a paliar esta problemática. "Temos unha empresa que é Turismo de Sanxenxo, onde CETS vai seguir tendo participación, e imos loitar para que Sanxenxo poida ofrecer os servizos das entidades privadas que se merecen os visitantes que veñen aquí", afirmó el alcalde.

Para Martín, el turismo de interior en el municipio supone este año el principal aliciente a la oferta de Sanxenxo por lo que, aseguró, "non estou tan preocupado polo tempo, Sanxenxo ten moito máis que sol e praia. Temos unha campiña marabillosa, 43 quilómetros cadrados que son únicos e, polo tanto, eu convido a calquera a que veña aquí a ver unha paisaxe boa, a comer un peixe marabilloso, unhas hortalizas magníficas e unha boa carne, e despois tamén a bañarse un pouco no mar" que, aseguró, "ás veces tamén se desfruta cando chove". Así, "a cantidade de persoas que había bañándose en Silgar o primeiro sábado de xuño significa que imos ter un verán, coma sempre, espectacular".

Comentarios