Caamaño: ''Se Ferraz paraliza a elección do secretario galego terá que explicarse''

PONTEVEDRA. El socialista Francisco Caamaño lanzó ayer en Pontevedra (donde estuvo para criticar las reformas judiciales del PP) un mensaje claro a su propio partido: la elección del secretario xeral que sustituya a Pachi Vázquez debe realizarse democráticamente entre la militancia a pesar de las reticencias que pueda poner Madrid. El comité nacional de mañana sábado en Santiago será clave para trazar el camino a seguir.

Caamaño, que evitó confirmar su posible candidatura a la secretaría xeral del PSdeG, aseguró que aspira a que el PSOE tenga un proceso de elección mediante el sistema de un militante, un voto. "Eu defendín eso no congreso de Sevilla, e é certo que perdín, pero agora que hai a oportunidade de facelo en Galicia, e xa que temos un partido en toda España en fase de evolución cara a 2014, de portas abertas, para participar, temos que empezar pola propia casa".

Caamaño insistió en que espera que "poidamos por fin decir aos nosos militantes e á cidadanía que o próximo secretario xeral vai ser elexido polos militantes. Así volveremos a estar cos pes no país e traballar pola xente que é o que necesitamos o antes posible".

Consiga AQUÍ la información completa

Comentarios