Concello y UVigo refrendan su alianza para poner en marcha el Campus Crea

Juan Manuel Corbacho, Antonia Blanco y Miguel Anxo Fdez. Lores. (Foto: Gonzalo García)
photo_camera Juan Manuel Corbacho, Antonia Blanco y Miguel Anxo Fdez. Lores. (Foto: Gonzalo García)

El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, ha recibido hoy en el Concello a la exvicerrectora del campus, Antonia Blanco, quien presentó al actual vicerrector, Juan Manuel Corbacho, que hoy ha tomado posesión de su cargo en Vigo. En la reunión hablaron de la situación en la que se encuentra el campus de Pontevedra en estos momentos y reasentaron las bases para continuar con su trabajo en común. Lores afirmó que «a relación entre os dous organismos foi sempre moi fluída e queremos que así siga sendo».

Juan Manuel Corbacho destacó que el camino hacia la especialización del campus es el gran reto al que se enfrenta la Vicerreitoría en estos momentos, y que la Universidade avanza hacia la «adaptación da oferta académica ás necesidades da contorna». Para ello, el campus contará con la colaboración del Concello de Pontevedra. Miguel Anxo Fernández Lores apuntó que en estos momentos, «a Universidade está adaptándose á situación económica e política. Eu creo que é un organismo que ten que servir para formar xente pero ao mesmo tempo para ter unha relación intensa con certos colectivos, como os sectores emprendedores. Por iso unha parte importante da Universidade é a integración das persoas que rematan os seus estudos na vida laboral da cidade».

En la reunión «protocolaria», como la definió el alcade, el nuevo vicerrector incidió en el valor de la «converxencia» entre ambas instituciones en el proceso que permitirá que el campus se dote de una «marca internacional de prestixio e se converta nun embaixador máis da cidade de Pontevedra», una vez que comience a desarrollarse el proyecto Campus Crea, que en estos momentos está en fase de «planificación».

Por su parte, Antonia Blanco se despidió de su cargo afirmando que se va «satisfeita» y «contenta profesional e persoalmente» por el trabajo realizado.

Blanco aprovechó para confesar que «ao Concello úneme un especial afecto», y opina que «vai ser agora cando se vai comezar a ver o froito destes anos de colaboración entre o Concello e a Vicerreitoría, onde intentamos facer os avances amodo, ben e de forma fundamentada, saíndo á cidadanía sen perder a identidade do campus e da Universidade». Blanco quiso dar las gracias a los pontevedreses, «que nos fixeron moi fácil a tarefa de saír ás rúas e darnos a coñecer», y añadió que «nestes catro anos que temos por diante creo que imos ver o fortalecemento desta converxencia e os seus resultados feitos realidade».

Lores adelantó que en las próximas semanas mantendrá la primera reunión con el vicerrector, «onde coñeceremos máis en profundidade todos os retos que ten o campus para os próximos catro anos e concretamente a súa especialización no Campus Crea».

Finalmente, Antonia Blanco se pronunció acerca de la posición de la Vicerreitoría con el problema de la Escola de Restauración y su lucha para conseguir la adscripción a la UVigo. La exvicerrectora apuntó que «nós non temos ningunha competencia nese asunto. É unha cuestión a nivel nacional».

Comentarios