El BNG inicia una gira de actos 'antisistema' en barrios y parroquias

Acto celebrado ayer en el centro de Santa María de Xeve. rafa fariña
photo_camera Acto celebrado ayer en el centro de Santa María de Xeve. rafa fariña

PONTEVEDRA. «Para falar da necesidade de mudar de sistema», «dos casos de corrupción que saltan por todas as esquinas», «do roubo de recursos ás clases traballadoras»... Con este ánimo el BNG inició ayer una gira de actos por barrios y parroquias, cuya primera parada fue el centro sociocultura de Santa María de Xeve, donde comparecieron el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, y los concejales nacionalistas Luís Bará y Miguel Filgueira.

Los tres pusieron nombres y apellidos a los que consideran culpables del contexto socioeconómico. El expresidente de la Confederación Española de Organizaciones Empresariales «que roubaba a mans cheas mentres pedía rebaixa de salarios», Luís Bárcenas, Iñaki Urdangarin y más de un elefante fueron solo algunos protagonistas de la triple disertación, en la que no quedó títere con cabeza.

Las explicaciones «que tratan de dar» se sucedieron inmediatamente después, descartando desde el minuto uno que todo está estrechamente ligado que ver con la financiación de los partidos políticos. «Algo diso haberá, pero non parece que os escándalos da casa real, dos presidentes da CEOE e familiares, do doping ou do sistema xudicial teñan moito ou nada que ver con este partidario», reza el discurso proferido a tres bandas.

Para el BNG el problema está detrás de todo eso, en medio de «un sistema político e económico intrínseca e estruturalmente corrupto» que definieron como ajeno. «É un sistema que leva décadas emprobrecendo a Galicia e exterminando os seus medios de vida: o agro, a pesca, o naval... É un sistema que condena a Galicia á emigración e ao empobrecemento, e que está construído sobre a base do franquismo, sen ningunha ‘limpa’ nin ruptura democrática. Un sistema constitucional que pode ser reformado polo PSOE e o PP para darlle todas as vantaxes á grande banca, e un sistema que sacrifica a nosa xuventude».

Comentarios