El PP exige a Lores que se disculpe con las familias de los trabajadores de Ence

Moreira (derecha) se reunió con el comité de empresa en el mes de mayo (Foto: Gonzalo García)
photo_camera Moreira (derecha) se reunió con el comité de empresa en el mes de mayo (Foto: Gonzalo García)

PONTEVEDRA. El portavoz del grupo municipal del PP, Jacobo Moreira, compareció hoy para exigirle al alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, que se disculpe por las declaraciones en las que aseguró que los problemas del desempleo no se van a resolver con los 200 puestos de trabajo de Ence. El 'popular' le pidió a Lores que respete al plantel de la factoría, "sexan 100, 200 ou un so traballador", y de paso, convidouno a señalar "sinalar o punto exacto ao que quere que se leve o complexo industrial" si quiere "que o seu descurso sobre a conveniencia dun traslado teña algo de credibilidade".

Para el líder del PP, el regidor municipal "ten que pedir perdón ás familias que dependen desa fábrica, que por suposto son máis de 200". Tal y como subrayó, su partido suscribe las palabras de Fernández Lores "sobre a barbaridade que supuxo instalar aí o complexo industrial de Lourizán", pero manteniendo siempre las tres prioridades que existían hasta lo dagora para las administraciones e instituciones políticas implicadas: "salvar a ría, os postos de traballo e a actividade económica que xera esta factoría na comarca".

Jacobo Moreira acusó al alcalde nacionalista de mantener un discurso "cheo de contradiccións" en relación al sector empresarial y, nombradamente, en el caso de Ence. "Dáse o paradoxo -matizó- de que o Concello non lle aplica o máximo coeficiente que lle permite a lei no Imposto de Actividades Económicas (IAE), cobrándolle só o 1,9 en lugar do 3,8 que lle podería cobrar (unha cantidade que ascendería a 150.000 euros máis)".

Además, Moreira apuntó que, "fronte aos tópicos habituais do alcalde contra as políticas neoliberais e a especulación financieira", más del 70% de la inversión anual del Concello "vai para corporacións empresariais foráneas". El portavoz de la oposición se refirió al reciente incidente que tuvo cómo protagonista a la fábrica de Lourizán, instando a Ence a "analizar moi ben as súas relacións cos veciños de Pontevedra e coidar moito os avais sociais cos que pode contar para defenderse dos ataques que recibe".

En opinión de Moreira, lo que aconteció esta semana "non é un bo camiño", no sólo por el incidente, sino también por la falta de transparencia en la comunicación del mismo. "A Policía Local estivo dando tumbos para ver de onde viñan os olores e iso non debería ter acontecido. O escape que houbo o outro día afectou a tódolos veciños e unha empresa transparente debería terllo comunicado ao Concello", concluyó.

El portavoz del grupo municipal recordó que el Ayuntamiento sólo le cobra a la factoría un coeficiente de un 1,9 en el IAE en lugar de un 3,8.

Comentarios