Lores: "Era necesario actuar en Echegaray para renovar os servizos subterráneos"

El alcalde Lores confía en que los trabajos de reforma del vial, que "suporán un antes e un despois", concluyan antes de final de año

photo_camera Lores (c), acompañado de Raimundo González, visitó ayer las obras de mejora de Echegaray. DP

"Arranca en Echegaray unha nova obra de reforma urbana; era necesario actuar para a renovación de todos os seus servizos subterráneos", señaló ayer el alcalde Fernández Lores durante la visita que efectuó a los trabajos de reforma integral del vial que une Pontevedra y Poio a través del puente de A Barca.

El regidor municipal, que conoció los datalles de las obras a través de responsables de Viaqua (empresa que ejecuta las obras en base a las mejoras incluidas en el contrato del agua), precisó que "unha das cousas máis importantes que facemos na transformación urbana é deixar previstos e actualizados todos os servizos máis modernos debaixo da calzada". Añadió que las obras en superficie "poden quedar máis ou menos bonitas, pero debaixo están o saneamento, abastecemento de auga, rede de cable e rede de gas, e incluso deixaremos algún tubiño por se hai que incorporar algunha nova tecnoloxía evitar ter que abrir a calzada".

Precisamente, al tratarse de una de las principales vías de conexión entre los dos municipios vecinos, son muchas las personas que se desplazan a pie. Por eso, una de las mejoras previstas en Echegaray consistirá en la ampliación de las aceras. "Era unha rúa que estaba mal dimensionada,con pouco espazo os peóns que se desprazan desde Ferreirós e Poio ata Pontevedra a través da ponte da Barca. Había que ampliar o espazo destinado ás persoas e reducir un pouco o dos coches", apostilló el alcalde nacionalista.

En este sentido, Lores matizó que el vial contará con zonas de aparcamiento para vehículos de servicios porque Echagaray tiene "moitísima actividade comercial". Además, subrayó que el proyecto de reforma integral, que contempla la realización de mejoras por valor de 696.064 euros "nunha das poucas rúas da zona que quedaba sen tratar", cuenta con el visto bueno de los residentes y comerciantes, que en una asamblea a la que habían asistido técnicos y representantes del Gobierno local propusieron mantener las plazas reservadas para carga y descarga a ambos lados de la calzada. Además, recordó que el diseño del vial contempla la creación de dos "lombos para calmar o tráfico".

El inicio de los trabajos de reforma integral, según apuntó Lores, también responde a los deseos expresados por vecinos y "querían que comezasen xa, aínda que as obras pararán uns días, mentres se desenvolvan as festas da Peregrina". En todo caso, "a idea é que a final de ano os traballos estean rematados".

El alcalde está convencido de que la renovación va a suponer para este vial "un antes e un despois"

El alcalde está convencido de que la renovación integral proyectada en Echegaray va a suponer para este vial "un antes e un despois". Se mantendrán las farolas actuales y se plantarán algunos ejemplares arbóreos en distintos puntos de la calle.

En cuanto finalice esta actuación de reforma viaria el Concello "avanzando" con la realización de mejoras en otras calles porque, reconoció Lores, "hai moitas porque, aínda que fixemos un esforzo moi grande nas dúas últimas décadas, aínda quedan rúas que non tocamos no centro da cidade, no seu borde e tamén nas parroquias".

A este respecto, el regidor municipal indicó que el Gobierno local se va guiando en las reformas viarias por "uns criterios de alta calidade urbana, accesibilidade universal, calmado de tráfico e mellora do espazo público destinado ás persoas".

Comentarios