Los trabajos de grado y máster con temática de género optarán a premio

PONTEVEDRA. El Concello y la Vicerreitoría del Campus de Pontevedra han convocado los primeros Premios de Igualdade, con los que galardonarán los trabajos de fin de grado y fin de máster que incluyan en sus temáticas la perspectiva de género.

Los estudiantes cuyas ideas sean seleccionadas recibirán mil euros de premio más otros mil para poner en marcha la iniciativa presentada o, dependiendo de la envergadura de la misma, un programa piloto que podría desarrollarse en un futuro.

Para los alumnos de grado se ofrecerán dos premios, y para los de máster, uno.

La entrega de estos galardones se efectuará la primera semana de octubre, a modo de «broche final a unha serie de actos que se celebrarán nese mes e que terán como pano de fondo a igualdade de xénero», subraya la concelleira de Benestar Social Municipal, Carmen Fouces.

Las bases de estos premios estarán disponibles en la web del Concello y en la de la Universidade de Vigo, una vez que se ultimen los detalles de los galardones.

La vicerrectora del Campus de Pontevedra, Antonia Blanco, quiso dejar patente en la presentación de los premios que «xa hai moitas persoas interesadas nesta convocatoria, tanto alumnos que están comezando ou van comezar os seus traballos como profesores».

Blanco subraya la «importancia de esta acción para o desenvolvemento do noso traballo académico e investigador» y añade que «esta alianza entre o Concello e o Campus é unha oportunidade para poder levar a cabo traballos fortes e para continuar con todo o que se está facendo agora en materia de investigación».

Por su parte, la concelleira de Benestar Social también apunta que una de las misiones de estos premios es la «necesidade de incorporar á xente moza na loita pola igualdade. Queremos que se impliquen na acción».

Como objetivos más amplios y generales a alcanzar a través de la convocatoria de estos galardones, Fouces destaca «fomentar a sensibilización da perspectiva de xénero na comunidade universitaria e na sociedade en xeral, e facilitar ao mesmo tempo a interconexión entre a Universidade e a cidade». Con respecto a este último punto, la concelleira opina que «todos os esforzos son poucos para vincular o Campus coa sociedade pontevedresa, e estes premios van favorecer esa aproximación».

Comentarios