domingo. 17.10.2021 |
El tiempo
domingo. 17.10.2021
El tiempo

Louzán acusa al Concello de olvidar su proyecto de zona verde en Pasarón

El aparcamiento, ayer por la noche. rafa fariña
El aparcamiento, ayer por la noche. rafa fariña

PONTEVEDRA. El presidente de la Deputación, Rafael Louzán, acusa al Concello de Pontevedra de incumplir su compromiso de convertir el entorno de Pasarón en un zona verde. «Este contorno está convertido nun lodazal», expresa el presidente del organismo provincial.

La Deputación opina, además, que la decisión de crear un aparcamiento en la zona (que se abrió ayer) sería «unha falta de coherencia por parte do Concello de Pontevedra e, sobre todo, unha falta de planificación, xa que suporá converter a zona nun lameiro xusto na fachada dun investimento moi relevante para a cidade».

Según Louzán, el proyecto presentado por el Concello en 2011 para la creación de dicha zona verde es una «farsa» y acusa al equipo regido por Miguel Anxo Fernández Lores de no contar con ningún plan o financiación.

El presidente de la Deputación considera también que «os cidadáns da zona de Pasarón, que son moitos, merecen outro tipo de actuación, pero o Concello esqueceuse e está convertendo a zona nun lugar que non se pode aproveitar».

Louzán acusa al Concello de olvidar su proyecto de zona verde en...
Comentarios
ç