Louzán tilda de desprecio a los vecinos el abandono del entorno de Pasarón

PONTEVEDRA. El presidente de la Deputación, Rafael Louzán, reiteró ayer su malestar por el «lamentable estado» en el que el Concello mantiene el entorno de Pasarón, algo que, en su opinión, supone «un desprezo permanente aos veciños, que non se merecen ese trato». El titular de la Administración provincial animó al Gobierno local a que sigan el ejemplo de la institución que preside y se ocupen de ofrecer a los clubes deportivos del municipio condiciones adecuadas para entrenar y no solo cuando se celebran grandes eventos deportivos.

Esta valoración fue realizada por Rafael Louzán en respuesta a una carta enviada por el concejal de Deportes, Agustín Fernández, en relación al campeonato de duathlón que se celebrará en la ciudad el próximo mes de mayo. El mandatario provincial subrayó que se trata de un asunto que ya ha tratado en más de una ocasión con el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, que «é o interlocutor» con el que le corresponde hablar. «Que haxa coalicións de goberno –indicó Louzán- é o seu problema, non o meu. Aquí hai un equipo de Goberno e cada un ten a súa responsabilidade. A min tócame esa responsabilidade de dialogar con quen teño que dialogar, que é co alcalde de Pontevedra, e fágoo bastante a miúdo».

Un diálogo, dijo, que viene dando muy buenos frutos, «con avances moi importantes que beneficiaron moito á cidade» y que tienen un carácter histórico, puesto que «nunca antes se deran».

Incumplimiento

En este sentido, Rafael Louzán considera «lamentable » el incumplimiento por parte del Concello de su compromiso de acondicionar el entorno del campo de fútbol de Pasarón. Para el presidente de la Deputación, esa actitud solo se entiende como «un intento de fastidiar», ya que se trata de una actuación que «non é dun custe económico elevado». Tal y como constató, este entorno se ha convertido «nun lodazal» por la dejadez del Concello, «unha lameira indecente pola que se obriga a pasar a todos os que queren acceder á Tribuna». Louzán se preguntó «onde está a asociación de veciños» ante una situación de «evidente falta de sensibilidade» y de «desprezo polo barrio».

Asimismo, instó al Concello capitalino a que «antes que facer espectáculos, que son interesantes, primeiro atenda aos que están na casa, dándolle condicións razoables para poder traballar». A este respecto, recordó que la Deputación «é a institución que máis colabora coas infraestruturas e cos eventos deportivos de toda a provincia», pero trabaja «en dúas vías: a de grandes eventos e tamén axudando aos clubes, dándolles dotación económica importante e infraestruturas». «A min gustaríame –concluyó el presidente provincial- que o Goberno local se preocupara tamén das infraestruturas que os clubes levan demandando dende fai moito tempo. Hai concellos de menos de 8.000 habitantes, como Vilaboa, con mellores instalacións».

Comentarios