SOS Sanidade Pública apoyará la marea blanca con una manifestación

Xosé Neira Vilas e Anisia Miranda, a súa dona, nunha exposición no Museo de Pontevedra en 2002.
photo_camera Xosé Neira Vilas e Anisia Miranda, a súa dona, nunha exposición no Museo de Pontevedra en 2002.

PONTEVEDRA. Coincidiendo con la huelga que el personal sanitario de Pontevedra llevará a cabo los próximos días 9 y 10 de diciembre, la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da área de Pontevedra , integrante de SOS Sanidade Pública, hace un llamamiento a la ciudadanía para participar en una manifestación contra los recortes, el copago y la privatización del sistema sanitario gallego, además de mostrar su apoyo a los trabajadores.

El portavoz del colectivo, Manuel Martín, señaló que la política de la Xunta de Galicia en materia de sanidad está provocando «o desmantelamento e a privatización dos servizos sanitarios públicos, tales como o servizo de laboratorio, o de ambulancias e mesmo as estruturas, como por exemplo o Hospital de Vigo e agora o de Pontevedra, que se atopa paralizado».

Reivindicaciones

Entre las reivindicaciones de la plataforma destacan el rechazo a la privatización, al copago y a los recortes y la lucha por unas condiciones laborales dignas de los trabajadores sanitarios, el acceso universal a la Sanidad, la gratuidad de las prestaciones y la priorización de la calidad en el sistema sanitario.

Otra de las cuestiones que también mencionó el representante del colectivo fue el modelo de gestión clínica que el Gobierno autonómico pretende implantar en Pontevedra. «Fronte as áreas de xestión clínica que se desenvolven en toda Europa e que responden á integración da profesionalización e dos servizos e a uns procesos asistenciais determinados, en Galicia constitúense como empresas privadas que obrigan aos profesionais a converterse en persoal laboral e non estatutario, o que favorece a formación de novas formas privadas como fundacións ou consorcios», explicó Martín.

Los miembros del colectivo señalaron que no tienen nada en contra de la sanidad privada, pero que «o Goberno pretende degradar a imaxe do sistema sanitario público a prol dunha sanidade que si, pode ser que sexa boa, pero para aqueles que teñan cartos, non para os pobres».

La manifestación, que pretende apoyar la marea blanca del personal sanitario pontevedrés, saldrá a las 20 horas del Hospital Provincial y recorrerá las calles de la ciudad hasta llegar a la Subdelegación del Gobierno.

Población, trabajadores y sindicatos

El portavoz de la plataforma SOS Sanidade Pública, Manuel Martín, destacó que esta manifestación será un hecho histórico, ya que «por primeira vez participarán na mobilización os cidadáns, o persoal sanitario e os sindicatos, tanto corporativos como os de clase. Esta unión non só representa unha reivindicación laboral, senón tamén política e social».

Los miembros del colectivo destacaron que esta iniciativa debe constituirse como «unha grande alianza entre a poboación e os sanitarios en defensa dunha sanidade de calidade e por recuperar o dereito a un sistema sanitario universal».

La plataforma considera que si la sociedad y el personal sanitario no actúan y no reaccionan de manera inmediata, «o desmantelamento e a privatización da sanidade pública será irreversible, xa que a Xunta transformaría os centros sanitarios en empresas privadas, recorta o persoal e obríganos a pagar pola asistencia sanitaria».

Martín indicó que «esperamos que a xente se anime a participar e a apoiar ao persoal sanitario».

Comentarios