Tino Lores y Os Alegres reciben los premios Cidade de Pontevedra

La sesión extraordinaria de honores en la que se entregaron los premios Cidade de Pontevedra 2007 tuvo lugar ayer en el Teatro Principal dos días antes de la festividad de San Sebastián, patrón de la ciudad, debido a problemas de agenda de algunos de los concejales de la Corporación. El acto contó con auditorio abarrotado que no escatimó aplausos y ovaciones a los dos premiados: el ex concejal y presidente de la Asociación de Amigas e Amigos do Camiño Portugués  a Santiago, Tino Lores, y el grupo folclórico Os Alegres.
La entrega del Teucro de plata y del diploma acreditativos a los galardonados de manos del alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, fue seguida de un prolongado aplauso del público, en su mayoría en pie.
Tino Lores, premiado por su “labor a prol da conservación, divulgación e posta en valor do Camiño de Santiago”, afirmó que “non hai maior orgullo que servir e traballar pola cidade que un quere”, ni “máis privilexio que recibir o premio desa cidade que un quere”. Dedicó el premio a su familia y a “tódolos pontevedreses”, provocando un fuerte aplauso entre el público, y admitió, muy emocionado, que este galardón le da “folgos para seguir loitando” y “traballando por esta Pontevedra, grande ou pequena, peonil ou non peonil, con torre ou sen torre  (en alusión a la derrumbada torre de Bomberos), señorita ou non señorita (...), pero sempre a Pontevedra da hospitalidade, da cultura, da amizade e do Camiño de Santiago”.

Comentarios