"Tras o 26M o PSOE vai ser clave no novo Goberno de Pontevedra, sen dúbida"

La ejecutiva socialista liderada por Regades se muestra convencida de que en las municipales su grupo volverá a ser "a primeira forza na provincia" y logrará "aínda máis presenza na Deputación"

La Comisión Executiva Provincial del PSOE se reunió este viernes para hacer balance de resultados. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera La Comisión Executiva Provincial del PSOE se reunió este viernes para hacer balance de resultados. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

Con el aval de los resultados obtenidos en las elecciones generales, la Comisión Executiva Provincial del PSOE manifestó este viernes su convicción de que el 26 de mayo los socialistas volverán a ser los grandes triunfadores. "No Concello de Pontevedra imos ser clave no novo Goberno, non temos ningunha dúbida", afirmó el secretario general, David Regades, quien añadió que la última semana de campaña su grupo hará un pronóstico de los resultados que "seguro que se cumprirá, igual que se cumpríu o que fixemos para as eleccións xerais", dijo.

En la reunión celebrada este viernes, Regades se mostró seguro de que tras los comicios municipales el PSOE "vai ser a primeira forza na provincia, ter máis alcaldesas e alcaldes e imos reforzar as maiorías que xa temos en moitos concellos, o que será unha garantía de que esas vilas van ir a maior velocidade" y también vaticinó que "imos acadar maior número de deputados na Deputación, o que nos permitirá gobernar de forma aínda máis cómoda e que Carmela Silva siga como presidenta outros catro anos dándolle maior impulso a esta provincia".

Regades avanzó que Paula Fernández volverá a ser la coordinadora de la campaña socialista del 26M y le dio las gracias por la labor realizada para los comicios generales tanto a ella como al resto de la Ejecutiva, "aos votantes, aos militantes e tamén aos apoderados e interventores que o pasado domingo velaron polo bo funcionamento da democracia", añadió.

Con respecto a los resultados conseguidos, los socialistas de Pontevedra consiguieron 184.622 votos, "o 32,29% do total nas eleccións ao Congreso dos Deputados, o que nos permitiu situarnos como primeira forza en número de escanos, con tres. O PP, pola súa banda, baixou ata dous".

En el Senado, "o resultado foi de novo histórico, conseguindo por primeira vez o máximo de escanos por candidatura, tres: Modesto Pose conseguiu 176.522 votos (32,15%), Marica Adrio 171.234 (31,19%) e Daniel Chenlo 161.221 (29,36%)", detalló la Ejecutiva.

La provincia gallega que más votos aportó al partido
Entre otros datos, Regades destacó que Pontevedra fue la provicia que más votos aportó al PSOE en Galicia, "o 35,17% do total galego, e iso que esta non é a provincia con maior poboación", precisó. De hecho, aquí los socialistas consiguieron 0,16 puntos por encima de la media autonómica y 3,61 puntos por encima de la media española. "Esa tendencia de crecemento xa a viñemos anunciando durante toda a campaña e finalmente comprobouse que tiñamos razón", dijo.

En todos los concellos
Regades también recordó que el PSOE subió en número de votos en todos los concellos de la provincia y vinculó esta mejora no solo con la labor del Gobierno de Sánchez, sino de todos los alcaldes, tenientes de alcalde, portavoces y ediles socialistas.

Comentarios