El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, y el presidente de la Deputación, Luis López, mantendrán la próxima semana un encuentro institucional.
Por el momento no hay fecha concreta pero los dos regidores afirmaron este viernes su predisposición al respecto de esta reunión.
"A nós o que nos interesa é que haxa unha relación de colaboración e lealdade institucional. Queremos ver como imos efectivizar os convenios que estaban previstos, e aspiramos a seguir mantendo esa relación de convenios como tiñamos coa anterior presidencia e vicepresidencia", afirmó el líder nacionalista.
"Trataremos temas de interese municipal e faremos un seguemento das obras que a Deputación ten previsto executar no Concello de Pontevedra", añadió.
Por su parte, el presidente provincial destacó la importancia de "abordar conxuntamente asuntos de interese para a cidade".
"Somos un goberno que procura a cooperación e que respecta as relacións institucionais", aseguró López.
"Por enriba das cores e das perspectivas ideolóxicas, a Deputación e o Concello están unidos por un fío común, os pontevedreses, e temos que dar un bo exemplo, un exemplo que tamén será normal noutros puntos da provincia", insistió, haciendo alusión así a que el líder popular se reunirá también con otros alcaldes de la provincia.
Sobre los asuntos que se debatirán en dicho encuentro, Luis López recalcó que "hai moitos puntos estratéxicos que merecen o noso interese e a nosa colaboración".
"Os nosos equipos valorarán os asuntos a tratar pero non sorprende a nadie se falamos de temas que están enriba da mesa como pode ser o nivel de colaboración na recuperación do convento de Santa Clara e no futuro do Museo, ambos xestionados polo vicepresidente Rafael Domínguez", apuntó.
Temas a los que también habría que añadir, por ejemplo, el traslado del parque de maquinaria de la Deputación para recuperar A Xunqueira de Alba.
Cara a cara con Rueda
El alcalde de Pontevedra también habló este viernes sobre su futuro encuentro con el presidente autonómico, Al fonso Rueda. Fernández Lores avanzó que esa reunión tendrá lugar el próximo 23 de octubre por la tarde en la delegación de la Xunta en Campolongo.
Además, el líder nacionalista dejó claro ante los medios que el Gobierno local tiene previsto enviar a la Xunta de Galicia, previamente a ese encontro, un dosier con todos los asuntos fundamentales a tratar para que Alfonso Rueda "xa saiba do que imos a falar".
Para el líder popular, los socialistas están tratando "de xustificar a súa errática xestión das contas e o despilfarro ao que levaron esta casa nos primeiros cinco meses do ano, antes das eleccións". "Entendo que pasar dun goberno dogmático a unha oposición sectaria é non entender a mensaxe das urnas", pero, añadió, "nós seguiremos gobernando pese ao legado preocupante que deixaron".