Amigos do Camiño premió al Concello por el apoyo recibido durante 25 años

La entidad jacobea entregó su Insignia de Oro al alcalde por el "apoio e protección" que recibe de la Administración local

Imagen de grupo en la entrega de premios. RAFA FARIÑA
photo_camera Imagen de grupo en la entrega de premios. RAFA FARIÑA

La asociación cultural Amigos do Camiño Portugués celebró este jueves la gala conmemorativa de su XXV aniversario con un homenaje "á nosa cidade, á que queremos e na que nos sentimos queridos", subrayó el presidente de la entidad jacobea, Celestino Lores, en el transcurso del evento que se desarrolló en el Teatro Principal. "Facémolo -añadió- dándolle o noso maior galardón (la Insignia de Oro) aos máximos representantes que ao longo destes 25 anos estiveron á fronte da mesma".

En concreto, Amigos do Camiño efectuó el reconocimiento público a la Administración local porque "en todo este percorrido sentímonos sempre apoiados e protexidos polo Concello de Pontevedra". Edelmiro Barreiro (teniente de alcalde en la Corporación que presidió Francisco Javier Cobián desde 1991 hasta 1995), Juan Luis Pedrosa (regidor desde 1995 hasta 1999) y Miguel Anxo Fernández Lores (que sigue ocupando la Alcaldía a la que accedió en 1999) subieron al escenario para recoger, en nombre del Concello, la distinción que le otorgó la agrupación jacobea.

También el gerente del Xacobeo, Rafel Sánchez Bargiela ,el conselleiro de Cultura del Xacobeo 93, Víctor Vázquez Portomeñe, y el representante de la Deputación, Santos Héctor, recibieron un obsequio por parte de la organización de la gala, en la que hubo varios momentos cargados de emotividad, entre ellos el minuto de silencio que guardó el público que abarrotaba el Teatro Principal cuando apareció una imagen de Luis Alcántara, párroco de O Burgo, recientemente fallecido y que era consiliario y directivo de la agrupación.

Tras este recuerdo se proyectó un vídeo recopilatorio de las actividades que desarrolló Amigos do Camiño durante sus 25 años de vida, entre ellos los de identificación y señalización de la ruta.

"Como non lle íamos dar o noso maior galardón ao Concello de Pontevedra? Creo que era simplemente unha cuestión de xustiza", subrayó Celestino Lores durante su alocución, en la que también destacó que "traballamos arreo nestes anos para conseguir que aquela aventura que comezou un 27 de febreiro de 1993, cun grupo de algo máis de 50 persoas, hoxe sexa un Camiño polo que xa pasaron ao longo destes anos máis de 500.000 peregrinos".

Fernández Lores agradeció la distinción porque "por moita emoción que nos produza recoller un galardón en Central Park ou entre os rañaceus de Dubai, nada é comparable ao orgullo que se sinte cando cho entregan na propia casa. Son nacionalista e tamén internacionalista, e por iso valoro tanto a nosa máxima urbana de dar de beber a quen pasa, sen preguntar quen é nin de onde vén".

Al mismo tiempo, el regidor "nacionalista e tamén internacionalista" subrayó que "sen o Camiño Portugués non seriamos quen de defender e honrar a máxima urbana Pontevedra da de beber a quen pasa, simplemente porque non resistiría».

Comentarios