La ausencia de rivales sitúa a Luis López como nuevo presidente provincial del PP

El actual secretario general del partido reunió 2.363 avales, 31 veces más de lo exigido. "É un apoio inmenso", dice
Luis López presentando los avales al comité organizador del congreso provincial del PP. GONZALO GARCÍA
photo_camera Luis López presentando los avales al comité organizador del congreso provincial del PP. GONZALO GARCÍA

Luis López, actual secretario general del PP de la provincia de Pontevedra y jefe territorial de la Xunta en Pontevedra, será quien releve a Alfonso Rueda en el cargo de presidente provincial de la formación conservadora. Al ser el único aspirante, tomará posesión del puesto en el XIX Congreso Extraordinario que tendrá lugar el próximo 9 de julio en Vigo.

López presenta su candidatura a liderar el PP provincial con un aval de 2.363 afiliados, una cifra muy superior a los 75 apoyos exigidos en los estatutos por los que se rige el PP. Entregó los documentos este lunes ante la Comisión Organizadora del Congreso —en un acto que se desarrolló en la sede de Raíña Vitoria—, que tendrá que comprobar que cumple todos los requisitos para (contar con los avales suficientes y ser afiliado con una antigüedad superior a los 12 meses) validarlos y efectuar este martes el trámite de la proclamación oficial de la candidatura.

El único candidato a presidir el PP provincial mostró su agradecimiento por el apoyo recibido por parte de las bases del partido, que interpretó como "unha mostra de cariño enorme, non tanto cara á miña persoa, senón como un xesto de apoio inmenso para o proxecto e para a toda a xente que conforma o PP en Pontevedra".

"Entendo esta cifra de avais como un éxito colectivo do proxecto do PP na provincia e, como cabeza visible, síntome enormemente responsabilizado coas 61 agrupacións locais e con todos os afiliados do partido na provincia", añadió. En esta línea, López subrayó que "asumirei o reto cunha gran responsabilidade, con total humildade, cun enorme compromiso de traballo e cunha aposta irrenunciable pola unidade".

El nuevo presidente de la formación conservadora en la provincia anunció su intención de desarrollar una campaña electoral interna desde el próximo día 22 hasta el 29 del presente mes, con la que recorrerá todas las comarcas de la provincia.

"Quero explicarlles aos militantes e simpatizantes a miña visión do partido, o meu proxecto continuador para a provincia, algúns matices que, loxicamente, quero introducir e ofrecerlles o meu apoio para que afronten, nas mellores condicións, as decisivas eleccións municipais do ano próximo", recalcó.

López anunció que desde este mismo lunes comenzó a trabajar en el diseño del equipo que conformará el Comité de Dirección ("o núcleo duro a nivel executivo", comentó) y la Junta Directiva Provincial "co fin de presentarllo aos compromisarios e militantes o día do Congreso Extraordinario".

"Xa dixen —insistió— que o equipo de Alfonso Rueda, do que eu era secretario xeral, considéroo como propio, polo que loxicamente vai haber moita continuidade con algúns matices. Son compañeiros cunha bagaxe e coñecemento político de primeira orde que vai ser fundamental para afrontar con éxito o reto que temos por diante, o das eleccións municipais de 2023". Entre los nuevos nombramientos figurará el de la persona que le sustituirá en el cargo de secretario xeral del PP provincial.

Luis López es consciente de que se ha postulado para asumir "unha responsabilidade importante" que aceptará "con total humildade", con un "compromiso enorme de traballo e con unha aposta irrenciable pola unidade. Non son unha persoa que teña ambicións políticas pero tampouco escapo de responsabilidades no momento no que o partido me require".

También tuvo palabras para sus compañeros de partido de las 61 agrupaciones locales a las que se comprometió a ofrecerles "toda a adicación e o máximo apoio posible, pero de cara ás eleccións municipais tamén lles vou pedir un traballo incansable a pé de rúa, un traballo de estar coa xente, cos veciños, para escoitalos, atendelos, entendelos e axudalos. O único que quero e que os representantes dos militantes do PP estean coa xente porque é o partido da xente".

Además, López insistió en que el cargo de presidente provincial del PP "non o vexo con ningunha solemnidade. Máis que un presidente provincial, vou ser un compañeiro ao que poden recurrir cando necesiten algo de min".

Elecciones andaluzas | "Feijóo está máis cerca do Goberno de España"
Luis López efectuó una lectura "positiva" del resultado electoral de las elecciones autonómicas celebradas el pasado domingo en Andalucía, en las que el PP consiguió la mayoría absoluta.

"A vitoria por goleada do PP é un exemplo de que a xente confía nos proxectos serios, moderados e con rigor", señaló el único aspirante a la Presidencia del PP en la provincia de Pontevedra.

La victoria sin paliativos lograda por la formación conservadora en los comicios andaluces "deixa ás claras que Alberto Núñez Feijóo está máis cerca do Goberno de España".

Matices
Luis López evitó desvelar en qué consistirán los "matices" que pretende introducir como sello propio en la forma de trabajar al frente del PP en la provincia. Aunque tiene en mente algunos nombres que quiere en su equipo, esperará a las reuniones que mantendrá en la gira que tiene previsto realizar por las distintas comarcas del día 22 al 29.