Benestar Social activa el Protocolo de Frío debido a las bajas temperaturas

Se desarrolla en colaboración con la Policía Local, Cáritas, Cruz Roja y una pensión
El Concello quiere evitar que los 'sintecho' pasen las gélidas noches a la intemperie. DAVID FREIRE
photo_camera El Concello quiere evitar que los 'sintecho' pasen las gélidas noches a la intemperie. DAVID FREIRE

Las bajas temperaturas que se están registrando en los últimos días y la ocupación del albergue de Monte Porreiro han obligado a la Concellería de Benestar Social a activar el Protocolo Municipal de Emerxencia por Frío, que se desarrolla en colaboración con la Policía Local, Cáritas, Cruz Roja y una pensión.

El edil Marcos Rey explica que "ata o momento só foi necesario derivar a unha pensión a unha parella e a un señor maior, pero o protocolo continuará activado ata novo aviso, mentras se manteñan as actuais condicións" meteorológicas.

Tal y como destacó Rey, "a alerta interna para a activación deste Protocolo de Emerxencia debe enviarse ante a previsión dun adverso meteorolóxico de frío ou choiva do que teña coñecemento o Concello ou as asociacións, e sempre que o albergue non teña camas baleiras, como acontece nestes momentos". "As asociacións que precisen poden remitir á Concellería de Benestar Social una petición do material que consideren necesario, como mantas, luvas, calcetíns, roupa interior, sacos de durmir...E do que poderán aprovisionarse na Casa Azul. Ademais reforzaremos os subministros de alimentos quentes no albergue da cidade e coa poboación da rúa".

De acuerdo con lo que establece el protocolo, en primer lugar, deberá usarse el albergue de Cáritas en Monte Porreiro (rúa Irlanda s/n bloque H baixo, teléfono 986896208) y, cuando esté completo se derivará a las personas que lo deseen a una pensión. Esta derivación podrá realizarse desde Cáritas, por Cruz Roja (hasta las 18 horas) y por parte de la Policía Local (desde las 18 horas y hasta las 8 de la mañana).

Además, los días con condiciones adversas la Policía Local podrá recomendar el traslado a un albergue o, si fuese necesario, a un centro sanitario.

Comentarios