Carbón para la Gerencia del área y carta a los Magos para aliviar la saturación de los PAC

Un grupo de trabajadores de los PAC del área sanitaria fue este miércoles a entregar una carta a Melchor, Gaspar y Baltasar para pedir "un cambio de rumbo inmediato" en la Atención Primaria 
Una representación de los trabajadores de los PAC del área sanitaria entregó este miércoles una carta simbólica a los Reyes. GONZALO GARCÍA
photo_camera Una representación de los trabajadores de los PAC del área sanitaria entregó este miércoles una carta simbólica a los Reyes. GONZALO GARCÍA

Igual que los cientos de niños que ayer acudieron al Recinto Feiral a encontrarse con los Reyes Magos, pero mucho más cabreados que ellos, un grupo de trabajadores de los PAC del área sanitaria de Pontevedra-O Salnés acudió este miércoles a entregar una carta simbólica a Melchor, Gaspar y Baltasar.

En representación del personal de todos esos centros sanitarios, pidieron un "cambio de rumbo inmediato" en la Atención Primaria "para poder atender á nosa poboación como se merece" y "unha Xerencia competente na organización do noso traballo, con outro estilo de xestión e maior empatía cos traballadores e a poboación".

En su carta, el personal de los PAC recordó que "nos obligaron a duplicar turnos, a traballar horas e horas sen descanso, a pesar de que tivemos que atender ata a 100 persoas por turno, co estrés e tensión acumulados nestes dous anos de pandemia" y que, "aínda así fomos castigados sen os nosos descansos, sen fins de semana libres, sen días de asuntos propios, con continuos cambios de posto de traballo sen previo aviso".

VER MÁS: El personal de los PAC, al límite

Por ello, los trabajadores dejaron también un saco de carbón en el belén instalado en el Hospital Provincial destinado al equipo directivo de la Gerencia del área. En su carta, pidieron a Sus Majestades de Oriente "dignidade e seguridade nos nosos traballos" y "un sistema sanitario mais forte e mellor organizado para que poidamos atender as necesidades da poboación de maneira adecuada, sen perder a nosa saúde no intento".

Presente en el Recinto Feiral para la recepción de los Reyes Magos a los niños, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, lamentó que "estamos presenciando un deterioro absoluto da Atención Primaria", pese a que "esta é absolutamente fundamental", porque "é a base do sistema, onde se ten o primeiro contacto co paciente, onde se pode facer medicina preventiva e, cando funciona ben, evítanse ingresos e urxencias innecesarias".

"Temos que defender o noso sistema público de saúde, que é un dos mellores do mundo, pero se non facemos o que temos que facer imos deixar de selo. Un logro que se conseguiu con moito traballo de moita xente non se pode deixar caer así como así. Non hai escusas", añadió.