Carmen Salinero, pregonera de las Festas da Peregrina: "Isto é como traballar en investigación e recibir un gran premio"

La investigadora, directora de la Estación Fitopatolóxica de Areeiro, leerá el pregón el 13 de agosto

Lores y Carme da Silva presentan a la pregonera de las Festas da Peregrina Carmen Salinero Sala de prensa Michelena 30  (BCR095.JPG)
photo_camera Carmen Salinero fue recibida en el consistorio de Pontevedra este miércoles. BEATRIZ CÍSCAR

Las Festas da Peregrina ya tienen pregonera. Será la investigadora Carmen Salinero Corral, quien abrirá con su pregón las celebraciones de Pontevedra el sábado 13 de agosto en la balconada del Pazo de Mugartegui. "Isto é como traballar en investigación e... non sei, recibir un gran premio. Aínda estou nerviosa, de verdade", ha asegurado este miércoles.

La directora de la Estación Fitopatolóxica de Areeiro y también presidenta de la Sociedade Española da Camelia fue recibida en la casa consistorial por el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, y la edil de
Festas, Carme da Silva, "moi orgullosos de que aceptase ser pregoeira". "É unha persoa moi coñecida e recoñecida por moitas cousas", destacó el regidor. 

"É unha persoa que lle quere a esta cidade, que traballou poñendo en valor o noso patrimonio, neste caso o da Camelia, pero tamén é imprescindible o seu traballo na Estación Fitopatolóxica de Areeiro", subrayó Lores. El alcalde incidió además en que la elección de Salinero pone en valor el papel de la mujer en la investigación científica, al tiempo que resalta la "potencia" de Pontevedra en un campo en el que "a muller cada vez ocupa máis, e debe ocupar máis".

La concejala de Festas, por su parte, insistió en el agradecimiento a la pregonera por aceptar serlo, "algo moi importante para as mulleres e a investigación en Galiza, máis aínda agora que moitas rapazas están decidindo que van facer, que van estudar no seu futuro".

Carmen Salinero no tuvo dudas cuando le tocó hacerlo, porque —según ha explicado— siempre tuvo claro que quería ser investigadora. Eso sí, asegura que nunca pensó que sería la encargada del pregón de las Festas da Peregrina, una alegría que compartió en su momento con su familia. Y que es un honor que "formará parte do meu currículo", dijo.

Comentarios