"Cesala era absolutamente obrigado"

Carmela Silva y Miguel Anxo Fernández Lores valoraron positivamente el cese de la comisaria jefe de la provincia de Pontevedra Estíbaliz Palma 
Silva y Lores en una imagen de archivo. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Silva y Lores en una imagen de archivo. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

La presidenta de la Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, y el alcalde de la ciudad, Miguel Anxo Fernández Lores, valoraron positivamente el cese de la comisaria jefe de la provincia de Pontevedra Estíbaliz Palma, preguntados al respecto durante el acto de presentación del libro As mulleres que opinan son perigosas.

"Cesala era absolutamente obrigado", dijo Carmela Silva. "Non se pode tolerar que as mulleres teñamos que padecer non só violacións e abusos sexuais, algo terrible e intolerable, senón tamén este tipo de comentarios. Fíxose o que había que facer. Eu só espero que, cada vez que haxa un comentario desta gravidade, os cesamentos e as dimisións sexan inmediatos".

Lores dijo estar de acuerdo con todo lo expresado por la presidenta de la Deputación. Y añadió: "No caso da comisaria, o problema máis grave é que estamos falando dunha representante da lei, dunha persoa que ten que garantir que non pasen estas cousas, que as mulleres non sufran violencia", dijo. "Está ben o cese para tratar de que non se volva producir algo así especialmente entre membros das forzas de seguridade. Hai que lamentalo, pero era inevitable que se producira o cesamento".

La presidenta provincial también aprovechó para pedir que se cambiase a Ley Contra la Violencia de Género. Lo hizo al referirse al suceso de la semana pasada en Barro, en el que falleció Jessica Méndez, de 29 años, tras ser atropellada por un vecino que la acosaba. "O caso de Barro tamén nos ten que levar a facer unha reflexión. Hai que modificar a Lei Contra a Violencia de Xénero. A violencia machista e os asasinatos por violencia machista non só se exercen dentro da parella", explicó Silva. "Hai que incluír todos estes casos, que son claramente violencia machista. Eu non teño ningunha dúbida de que este caso de Barro é noxenta violencia machista. Así de clariño o quero dicir".

Sin nombrar específicamente a Alberto Núñez Feijóo, la política socialista también manifestó su rechazo a unas palabras recientes del presidente de la Xunta negando la existencia de la violencia vicaria [la que ejerce un hombre contra su pareja haciéndole daño a través de sus seres queridos, especialmente los hijos]. "Estou farta de hipocrisías", señaló Carmela Silva. "Os que teñen que falar de violencia intrafamiliar son tan machistas como os máis machistas. Que quede claro. Porque todo o que está a acontecer ten moito que ver coa negación da violencia machista. E as mulleres xa estamos fartas".

Comentarios