Un comité de expertos valorará las ofertas del contrato de recaudación

Esta es la primera vez que se pide la intervención de especialistas para un servicio de este tipo
Anabel Gulías en Xunta de Goberno. BEATRIZ CÍSCAR
photo_camera Anabel Gulías en Xunta de Goberno. BEATRIZ CÍSCAR

El Gobierno local informó el lunes de la aprobación de la prórroga, de un año más, del contrato de Recaudación. Este servicio será pionero en el Concello de Pontevedra, ya que con el objetivo de mejorar todo el proceso y la adjudicación final, para su renovación se contará con un comité de expertos que valorará todas las ofertas que se reciban.

"Estamos traballando na modernización da Administración, traballamos con novos procedementos para poñer en valor e axilizar todos os recursos administrativos que temos neste Concello", explicó la portavoz del Gobierno, Anabel Gulías, que recordó también que la prórroga de este contrato "remata no mes de maio, polo que compre axilizar o proceso de contratación deste novo contrato".

La edil nacionalista avanzó que las personas que integrarán este comité serán "funcionarios externos ao Concello", es decir, de otros ayuntamientos. Todos ellos serán elegidos por el órgano de contratación.

Paralelamente, Gulías también aclaró que el Gobierno local apostará "firmemente pola subrogación dos traballadores deste servizo". "Temos que manifestar a nosa oposición radical a certas premisas ou interpretacións da Lei de Contratos que impedían a subrogación tal e como se contempla na lei dos traballadores e traballadoras. A subrogación é unha figura que se da en case todos os contratos municipais, pero neste caso, é unha figura máis comprometida", aseguró.

En este sentido, lo que se hizo desde el Concello de Pontevedra fue instar al servicio "a que puntúe con 10 puntos dentro dos pregos o mantemento, a subrogación, das 16 persoas que traballan neste contrato de Recadación".

Comentarios