El Concello de Pontevedra urge a la Xunta el desbloqueo de la variante de Alba

Tras el último accidente de un camión bajo el puente del tren, el gobierno local recuerda que la nueva infraestructura es esencial para desviar el tráfico pesado
Camión accidentado na ponte de Alba. GONZALO GARCÍA
photo_camera Camión accidentado na ponte de Alba. GONZALO GARCÍA

La portavoz del gobierno local, Anabel Gulías, aseguró este lunes que "desde o Concello queremos urxir que se poña en marcha esta infraestrutura tan necesaria como é a variante de Alba". La concelleira insiste en su petición tras el accidente de la semana pasada en el que un camión se quedó atrapado bajo el puente del tren de esta parroquia. 

"A pesares dos esforzos en sinalización, estes accidentes seguen producíndose, o que pon de manifesto a necesidade de que este Concello conte con esta infraestrutura" aseguró Gulías. A este respecto, recordó que "nas alegacións que nós presentabamos, que eran coincidentes coa proposta de trazado da Xunta, xa diciamos que era necesario desviar o tráfico pesado para que non pasase por debaixo da ponte do tren".

Además, Gulías volvió a incidir en una de las alegaciones que había presentado el Concello el pasado mes de agosto, referida a la necesidad de dotar al nuevo vial de soluciones relativas a los flujos peatonales. "Debemos ter en conta o momento temporal no que estamos, a dous anos do Ano Xacobeo" afirmó en relación a la necesidad de garantizar la seguridad de los desplazamientos a pie por este recorrido.

Por último, Anabel Gulías aseguró que, tras 15 años, "temos que reclamar que sexa unha realidade porque non podemos vivir de esperanza, sobre todo tratándose dunha infraestrutura que leva moito retraso temporal". "Non é unha demanda baleira" insistió,  si no que responde, entre otros factores, a "que continuamente estamos vendo novas de accidentes como o da semana pasada".

La concelleira declaró que espera que "a Xunta sexa unha Administración seria e que cumpra co Concello".

Comentarios