El Concello traslada su apoyo a la escuela rural de Verducido

Lores y Fernández destacaron la importancia de este tipo de centros en el rural pontevedrés
OUBINA EEI Verducido Inicio do curso escolar en Primaria no EEI Verducido O alcalde e o concelleiro de Educación, Agustín Fernández. Facede tamén fotos nas que non saian politicos
photo_camera Lores en el EEI de Verducido. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, y el edil de Educación, Tino Fernández, visitaron en la mañana de este miércoles la EEI de Verducido, para trasladar su "apoio" a la escuela rural y a este centro en particular, donde la Xunta "agrupó" las dos aulas de Infantil con la consecuente pérdida de una profesora.

Rodeados de las familias y las dos maestras que quedan, Fernández quiso expresar "o noso apoio á escola rural", para que subsista "como elemento asentador de poboación, e dinamizador das parroquias" y para que estas familias "saiban que contan con nós nesta situación un pouco complicada que están pasando debido á posibilidade de que a Xunta lles reduza o número de profesores", un hecho sin vuelta atrás.

Asimismo, subrayó que los colegios del municipio "están todos en perfecto estado de revista", ya que se realizó "un investimento importante, non só no verán, senón en todo o ano", y espera "que as cousas funcionen como teñen que funcionar e todo vaia ben".

Fernández Lores, por su parte, subrayó que el primer día de clase transcurre "con normalidade" en Pontevedra y coincidió con el edil en trasladar su apoyo a la escuela de Verducido "porque ten dificultades polo número de alumnos para manter as actividades e o número de alumnos e aulas que consideramos que son necesarias". "Eu espero que se resolva o tema", afirmó.

También destacó la importancia de centros como este para fijar la población en el rural. "Se non temos servizos educativos, sanitarios e doutro tipo a xente ten tendencia a bandonar o rural e forma parte do territorio, do noso patrimonio. A xente que vive na cidade ten que ser consciente diso, proque realmente si respiramos aire puro é porque hai xente que está mantendo o territorio".

Finalmente, animó "a todo o mundo" a que escolarice a sus hijos "no rural, porque é unha maneira de pensar que hai futuro para todo o país e para Pontevedra".

Comentarios