El CSIC y la Deputación provincial colaborarán en el fomento de proyectos científicos

La presidenta de la Deputación, Carmela Silva, resaltó "a importancia de levar a ciencia e a investigación aos centros educativos"

Carmela Silva, Antonio de Ron y Elena Cartea. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Carmela Silva, Antonio de Ron y Elena Cartea. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

La presidenta de la Deputación, Carmela Silva, recibió este martes en el Pazo Provincial al nuevo delegado institucional del Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) en Galicia, Antonio de Ron, que estuvo acompañado por la directora de la Misión Biológica de Galicia, Elena Cartea. "É un día moi especial", dijo la presidenta de la Corporación provnicial, "porque poñemos en valor campos do coñecemento tan relevantes como a ciencia e a investigación".

Silva resaltó "a importancia de levar a ciencia e a investigación aos centros educativos, para transmitir o seu valor as nenas e nenos e a toda mocidade da nosa provincia. Queremos conseguir espertar o interese investigador e, para iso, hai que poñer recursos e as administracións temos que estar aí".

La presidenta provincial anunció que la Deputación y el CSIC van a estudiar la posibilidad de realizar "actividades comúns que persigan o marabilloso obxectivo de que a ciencia chegue a todos os lugares, porque con ela promovemos a igualdade de oportunidades e fomentamos a realización de proxectos que teñen o poder de cambiar o mundo", apostilló.

En esa misma línea, Antonio de Ron (que fue nombrado delegado institucional del CSIC Galicia el pasado mes de febrero), indicó que "queremos levar o CSIC e o noso traballo á toda sociedade e consideramos moi importante transmitir a ciencia a través de actuacións escolares, visitas divulgativas e visitas guiadas".

Además, el delegado institucional del CSIC en Galicia agradeció a la presidenta de la Administración provincial la recepción, al mismo tiempo que insistió en que "o que quere o CSIC é fortalecer os pontes de colaboración que xa existen coa Deputación de Pontevedra, propietaria das instalacións da Misión Biolóxica", situadas en la parroquia de Salcedo.

Carmela Silva agradeció "sinceramente" el ofrecimiento del Centro Superior de Investigaciones Científicas para emplear sus recursos y espacios para que la Deputación pueda realizar diferentes actividades.

En este sentido, la presidenta provincial aclaró que "isto é moi relevante posto que a ciencia vai ser o instrumento que nos permita ser competitivos e produtivos, pois a xeración de empregos de calidade e a actividade económica vai a ir vencellada cada vez máis ao coñecemento e á investigación".

Comentarios