Sábado. 22.09.2018 |
El tiempo
Sábado. 22.09.2018
El tiempo

DepoEmprende ayudará a 120 jóvenes a incorporarse al mercado laboral

Algunos jóvenes interesados acudieron a la presentación de DepoEmprende
Algunos jóvenes interesados acudieron a la presentación de DepoEmprende
El programa ofrece seis meses de formación para emprendedores de menos de 30 años

El programa DepoEmprende, organizado por la Deputación de Pontevedra y la Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo y Vilagarcía de Arousa, ayudará a 120 jóvenes recién titulados a incorporarse al mercado laboral.

Un total de 120 jóvenes de la provincia de Pontevedra podrán participar en el proyecto y acceder a diferentes itinerarios de emprendimiento, adaptados a sus necesidades, durante un máximo de seis meses.

El programa fue presentado este miércoles por la presidenta de la Deputación de Pontevedra, Carmela Silva; el gerente de la Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo y Vilagarcía de Arousa, José Manuel García Orois y la deputada de Emprego, Montse Magallanes. "A Deputacion de Pontevedra, xunto coa colaboración das Cámaras de Comercio, centrámonos en lanzar este proxecto. É un espazo moi personalizado para cada un dos participantes do proxecto e o obxectivo é que permita que cada un deles e elas poida construír o seu propio proxecto", declaró la presidenta de la Deputación.

"Un dos problemas que aínda padecemos produto da crise económica son os altos índices de desemprego, que afectan dunha forma moi importante á nosa mocidade", explicó Silva, quien considera que "calquera administración sensible minimamente responsable buscará proxectos que permitan buscar proxectos que permitan crear emprego".

De acuerdo a Carmela Silva, en torno al 15% o 20% de los jóvenes que reciben formación en emprendimiento acabarán formando su propia empresa o creando su propio proyecto, "e os que non, teñen moitas máis posibilidades de atopar un emprego de calidade". "Temos que tentar garantir que sexa un emprego de calidade, non empregos precarios como os que hai agora. É mellor ter emprego que non telo, pero ten que ser de calidade, con garantías dun bo salario. Eses son obxectivos fundamentais da organización", explicó la presidenta.

Los jóvenes que resulten seleccionados obtendrán un plan personalizado para cada uno de ellos, en el que se tendrán en cuenta variables como la motivación para trabajar, condicionantes personales, profesionalidad y habilidades sociales. De acuerdo a Silva, Pontevedra es una de las mejores provincias para potenciar el emprendimiento juvenil, ya que "é a provincia con máis facilidades. Hai grandes empresas moi competitivas e moitos núcleos urbanos".

"O único que move o mundo son as ideas, pero non hai estruturas nin recursos para levalas a cabo", denunció la presidenta de la Deputación, que aprovechó la ocasión para animar a los jóvenes interesados en este programa.

DepoEmprende ayudará a 120 jóvenes a incorporarse al mercado laboral
Comentarios