Digna Rivas apela a la protección de la biodiversidad de Pontevedra en su ofrenda a la Peregrina

La diputada de Cohesión Social e Xuventude en la Diputación apuesta por impulsar una "mayor cultura, formación y concienciación" hacia la naturaleza

Digna Rivas, durante la Ofrenda. RAFA FARIÑA
photo_camera Digna Rivas, durante la Ofrenda. RAFA FARIÑA

Si el año pasado centró su ofrenda a la Virgen Peregrina en la petición de protección para los refugiados y el fin de la violencia machista, la diputada provincial Digna Rivas dedicó su intervención de este domingo, en la misa pontifical, a una llamada a favor del respeto por la naturaleza y el medio ambiente.

"Como representante de todos os veciños e veciñas de Pontevedra", Rivas trasladó "as súas esperanzas e preocupacións" y el deseo de construir "unha provincia máis xusta e equitativa". Así, quiso comprometerse a tomar "decisións axeitadas" para "prestar correctamente o servizo público que representamos" y abogó por "eliminar as desigualdades, apoiar a quen o necesita e que as persoas máis vulnerables sexan protexidas e respetadas" y que factores como la igualdad, la tolerancia, el respeto, la justicia, la paz, la solidaridad, la equidad y el progreso sean claves en la sociedad del siglo XXI.

"Temos que construír, xuntos e xuntas, un mundo con futuro, responsable e sostible, no que os seres humanos coidemos e preservamos o planeta e respectemos os recursos naturais", afirmó en alusión a los incendios forestales.

Para ello es fundamental lograr "unha nova relación coa nai Natureza". "Precisamos transformar a nosa relación co entorno e baseala no respecto ao medio natural de igual xeito que facemos coas persoas que máis queremos". Así, advirtió de que "se seguimos a malgastar os recursos naturais, a contaminar as nosas rías e mares, a queimar os nosos montes, a verquer lixo onde non debemos... que lles vai quedar ás novas xeracións?".

El compromiso con el medio ambiente, subrayó, debe ser "maior", si cabe, pues "temos a sorte de ter unha provincia única", que combina ríos y rías, costas y montaña, azul y verde, naturalezas que permiten conservar la biodiversidad representada en "monumentos naturais" como el Parque das Illas Atlánticas, Cabo Udra, el Baixo Miño, a Enseada de San Simón "da miña querida Redondela", las Brañas de Xestoso, A Ramallosa, o río Lérez "que desemboca nesta fermosa cidade" o el Complexo Intermareal Umia-O Grove, entre otros.

IMPACTO. "Non podemos pasar un só día na terra sen ter impacto no mundo e o que facemos marca a diferenza. Temos que elixir ese tipo de diferenza", señaló.

Así, "traballar para preservar a nosa contorna" y lograr una provincia "máis sustentable" debe ser "unha obriga moral".

Por eso, a través de esta ofrenda a la patrona de la provincia, afirmó Rivas, "queremos comprometernos a impulsar unha maior cultura, formación e concienciación para defender o medio ambiente e apostar por políticas públicas que permitan desenvolver accións para preservar a paisaxe, a riqueza ambiental e a biodiversidade da nosa provincia". También hizo un llamamiento a la Peregrina para que "poidamos seguir a construír unha Pontevedra na que o espazo público sexa para as persoas, que os nenos enchan as prazas cos seus sorrisos e que os maiores poidan pasear con seguridade, e que as persoas con diversidade funcional poidan percorrer as cidades sen impedimentos".

Finalmente, Rivas pidió a la patrona provincial que interceda para que "os valores dos seres humanos sirvan para seguir construíndo unha sociedade mellor, onde a preservación da natureza sexa un camiño a percorrer".