Eduardo Pondal tira de hilo y aguja para defender el trabajo artesanal

La Praza da Curtidoira acogió la segunda 'Xornada de labores na rúa'

La iniciativa que se desarrolló en el barrio de O Gorgullón reunió a alrededor de un centenar de participantes. DAVID FREIRE
photo_camera La iniciativa que se desarrolló en el barrio de O Gorgullón reunió a alrededor de un centenar de participantes. DAVID FREIRE

La asociación de vecinos Eduardo Pondal convirtió este sábado la Praza da Curtidoira en un gran taller de manualidades al aire libre. La entidad que preside Luís Carballo Espiña organizó la segunda 'Xornada de labores na rúa', una iniciativa que se desarrolló bajo el lema "Ocupa as túas mans, libera a túa mente".

Según explica Begoña Mallo, portavoz de la agrupación vecinal, "entre os obxectivos máis importantes que queremos acadar con esta xornada está poñer en valor o traballo feito a man. Parece que facer ganchelo, calceta ou coser son cousas do pasado que tan só sirve para manter ocupada á xente que non ten nada que facer pero -puntualiza- en realidade ten a finalidade de aproveitar o tempo, aforrar cartos e crear arte coas mans. Que máis se pode pedir!".

A Curtidoira también fue un lugar de encuentro y convivencia entre distintas entidades del municipio. "A xornada permitiunos ás distintas asociacións poñernos en contacto, coñecernos e compartir as experiencias que adquirimos nas actividades que levamos a cabo", subraya Begoña Mallo.

Otra de las finalidades del encuentro fue, añade la portavoz de Eduardo Pondal, "dar importancia ao pequeno comercio, negocios que non só venden fíos e agullas, senon que ademais preocúpanse de ensinar os distintos usos que se lle pode dar".

Comentarios