El Concello resalta que Pontevedra "botou por fóra" en su Semana Grande de fiestas

La concelleira del área, Carme da Silva, destaca que "o máis bonito de todo foi ver as rúas cheas de xente"
La Calle Michelena, durante la Peregrina
photo_camera La Calle Michelena, durante la Peregrina

La ciudad del Lérez "botou por fóra" en la Semana Grande de las fiestas de A Peregrina, según la valoración, "moi positiva", que efectuó este lunes la concejala responsable de Festas, Carme da Silva, en la que destacó la importante cantidad de público que disfrutó de la amplia oferta de actividades ofertadas por la Administración municipal.

Los conciertos (todos ellos gratuitos), la batalla de flores, las tiradas de fuegos en el inicio y la clausura de la programación festiva y el ‘Día do neno’ (celebrado este lunes y en el que las atracciones redujeron sus precios) congregaron a numerosas personas. "Levamos un verán intensísimo. Foi unha semana esgotadora para todas as persoas que quixeron vivir desde a mañá ata a madrugada todo o que había na programación de festas", subrayó.

Además, la portavoz municipal hizo hincapié en la "moitísima participación" que se registró "todos os días". "O máis bonito", añadió, "foi ver as rúas cheas de xente e Pontevedra botando por fóra". También destacó la "tranquilidade e bo ambiente" que se respiraba entre la ciudadanía a pesar de la gran cantidad de público que participó en las fiestas. "Daba a impresión de que a xente que pasaba pola rúa estaba de bo humor, que había alegría no ambiente".

A falta de efectuar el análisis definitivo sobre el balance de las fiestas que se han venido desarrollando en la ciudad durante la época estival, "porque aínda nos queda a Feira Franca", Da Silva comentó que quedan por mejorar "pequenas cousiñas" como, por ejemplo, agilizar algunos aspectos burocráticos. "Non son grandes cousas porque o Servizo de Festas posúe moitos anos de experiencia. Cando remate o verán sentarémonos para falar daquelas cousas que podamos mellorar, entre elas algunhas de carácter interno que non se van notar no desenvolvemento da festa pero que a nós si nos evitarán problemas. Neste momento non temos tempo para facer balance", insistió la portavoz municipal que, en todo caso, considera un acierto el cambio en el recorrido de la batalla de flores (salió desde Loureiro Crespo, en la intersencción con José Malvar, y continuó por Loureiro Crespo, Benito Corbal, Cobián Roffignac y Padre Amoedo, para desembocar en las márgenes del Lérez). "Teremos que ir sondeando á xente para ver se lle gustou máis o novo percorrido e analizar que itinerario funciona mellor de cara a pechar o tráfico e reabrilo despois".

La Xunta de Goberno local acordó, en la reunión que celebró este lunes, efectuar un reconocimiento público y felicitar a los distintos servicios municipales implicados en la organización de las fiestas de A Peregrina por el trabajo que desarrollaron. Entre esos departamentos se encuentran los de Secretaría, Contratación e Intervención, que, según la edil de Festas, "fixeron un traballo previo impresionante e imprescindible porque moven todos os contratos e os expedientes, un por cada feirante".

En paralelo, el Concello comenzó este lunes a desmontar "a todo ritmo" el escenario de la Praza de España, en el que se desarrollaron los conciertos , para iniciar los trabajos para la ambientación de la Feira Franca, que tendrá lugar el 3 de septiembre. "Só quedan dúas semanas e temos que ir a un ritmo moito máis acelerado que en anos anteriores", precisó Da Silva.

Comentarios