El PP denuncia el mal estado de la playa de Xiorto

Las mareas del fin de semana dejaron una cantidad considerable de algas en las playas del Concello. El portavoz del Partido Popular, Ángel Moldes, trasladó ayer las denuncias de los vecinos por el «lamentable estado da praia de Xiorto» al Gobierno local
La playa de Xiorto este fin de semana.
photo_camera La playa de Xiorto este fin de semana.

La acumulación de estas plantas marinas en la arena provocó quejas entre los bañistas «polas moscas e os malos cheiros». Moldes enfatiza en que «esto vén dun Goberno que tomou posesión dicindo ter un compromiso co turismo. É algo que non ten explicación».

El líder ‘popular’ de la oposición, recordó al Consistorio que lo sucedido «non só prexudicou gravemente a imaxe do concello como destino turístico. Hai concellos como Sanxenxo, Vigo ou Nigrán que teñen servizo de limpeza de praias os sete días da semana pola súa importancia turística».

La queja formal fue presentada ya que muchos de los usuarios de los arenales declararon que «literalmente non había posibilidade de estender a toalla. La aparición de algas en las playas es un proceso natural debido a las mareas vivas, pero Moldes matiza que «os concellos con praias poden prever cando van ocorrer e tomar medidas como fixeron os nosos veciños».

«Os gobernos destes últimos vinte anos desaproveitaron todo o potencial do Concello e hoxe en día non ten entidade como para iso, pero que menos que limpar a praia para que non pase unha fin de semana de xullo neste estado lamentable», declaró el portavoz ‘popular’.

Los problemas de las playas no son exclusivos de la de Xiorto ya que «tampouco limpan Chancelas, por exemplo, e hai numerosas queixas dos veciños polo seu estado. Ademais, en areais rexenerados como o de Sinás, a area empregada é moito mais grosa que a existente e no lugar de mellorala, empeorouna considerablemente», apunta Moldes.

El representante del Partido Popular enfatizó en que «preto das eleccións, os partidos que hoxe forman o Goberno reuníronse cos veciños de Raxó para prometer prioridade para a parroquia, pero logo dun mes, son os propietarios dos establecementos os que teñen que dar explicacións aos turistas polo mal estado da praia na primeira fin de semana de xullo».

«En definitiva, a xestión turística deste Concello é un exemplo de falta total de rigor e de profesionalidade política», sentenció Moldes.