Díaz: "Se non funciona, volvemos ao formato de desfile de inverno"

Andrés Díaz insiste en que Coempo dio el visto bueno a la propuesta de cambiar el desfile de Carnaval a junio ►El alcalde afirma estar "contento con que suscite debate e o 95% se manifesten a favor" y pide un voto de confianza para la idea: "Vai ser espectacular"
El miembro de una comparsa en el desfile de 2016 en Ponte Caldelas
photo_camera El miembro de una comparsa en el desfile de 2016 en Ponte Caldelas

El tripartito de Ponte Caldelas soltó este fin de semana una pequeña bomba informativa sobre la villa al anunciar que en 2017 no habrá desfile de Carnaval en invierno y que esta convocatoria se aplaza hasta junio para adaptarse al formato de carnaval de verano.

El alcalde, Andrés Díaz, matizó desde el primer instante que este cambio no significa que el Concello renuncia a la programación de Entroido en invierno, sino que, por decirlo así, esta queda dividida: con fiestas de disfraces a cubierto a finales de febrero y con un gran desfile, el sábado día 10 de junio que podrá funcionar como referente en toda la comarca.

La idea, según aclaró este domingo, pretende rentabilizar al máximo una de las inversiones más significativas de la programación cultural y optimizarla como polo de atracción de visitantes. "A experiencia dos anos anteriores, especialmente, o ano pasado cando se rexistrou moitísimo frío, fíxonos pensar. En Pontevedra houbo que aprazar o Entroido varias veces por mor da meteoroloxía. Noutros lugares chegou a suspenderse. É unha festividade lúdica, feita para pasalo ben e que pode e debe aproveitarse ao máximo como elemento dinamizador social e económico do municipio", añade el alcalde, que señala que, con este cambio, el desfile pasará a ocupar un espacio privilegiado del calendario, entre la Festa da Troita y las fiestas de verano. "Encaixamos o desfile do Entroido e a verbena no arranque verán. Facemos así unha programación de recta final da primavera e verán que comeza case coa Festa da Troita, Entroido na rúa, Caldelas Tapas, Festa da Emigración e Agosto Cultural. Teremos unha axenda repartida por todo o verán que nos vai volver converter nunha referencia, como xa sucedeu o ano pasado, cando crebamos unha racha de certa decadencia", recordó.

Por otra parte, el líder del Gobierno local insistió en que esto no significa que el programa de febrero desaparezca, aunque es cierto que el planteamiento tratará de hacer frente a los condicionantes climatológicos. "Ponte Caldelas terá este ano un Entroido en inverno cunha gran festa na discoteca Reyvi para nenos e adultos a finais de febreiro nas datas habituais e mantendo o que iniciamos o ano pasado. Iso garántenos que non teremos ningún problema co tempo", recuerda.

EL SÍ DE COEMPO. El regidor llama la atención sobre la acogida que ha tenido la noticia en la villa, lo que tuvo también su eco en las redes sociales. En muchos casos, algunos comerciantes manifestaron en público que, pese a las afirmaciones del tripartito, la noticia no era conocida por el sector y que "nadie les había consultado".

Frente a esto, Díaz insiste sin dejar lugar a dudas: tanto el sector económico como algunas de las comparsas asiduas conocían la decisión. "Adiantámosllo aos hostaleleiros do Caldelas Tapas e á directiva de Coempo e non houbo discrepancia algunha. Todos entenderon que é unha aposta en positivo e que todos debemos empurrar na mesma dirección para tirarlle o máximo partido. Estamos falando coas comparsas e a receptividade é positiva. Estamos convencidos de que a fin de semana do 10 de xuño vai ser espectacular", aclara. Al respecto de los comentarios, en las redes sociales se siente respaldado por "un 95% dos usuarios". "Anecdoticamente vexo que moita da xente que critica é de fóra de Ponte Caldelas, o que non me parece mal porque sabemos que se trata de xente á que lle gusta a gozar con nós".

SI NO FUNCIONA... El equipo de Gobierno dejó claro el domingo que hay unidad y consenso en su decisión, por llamativa que parezca, y señalaron que "somos un Goberno moi transparente. A xente sabe que facemos só o que consideramos mellor. E iso danos moita lexitimidade", afirma Díaz, que, ante las críticas señala su disposición a oír todas las opiniones.

"Estamos convencidos de que imos acertar", señala, "pero tamén anticipamos que se vemos que non funciona, volvemos ao formato habitual de inverno e punto. Queremos que o Entroido funcione a tope porque é unha festa cun orzamento próximo aos 10.000 euros e iso debe garantir un retorno e non un desfile nunha temperatura xélida e logo xente fuxindo a todo correr para casa".

Comentarios