domingo. 17.10.2021 |
El tiempo
domingo. 17.10.2021
El tiempo

Ence mejora el precio de la madera a los productores para "dar mayor estabilidad"

Un camión transporta madera. ADP
Un camión transporta madera. ADP

En plena polémica sobre su continuidad en Galicia, Ence anunció este lunes una mejora de sus tarifas de madera dirigidas a los propietarios forestales. La empresa señala que lo hace "para darlle estabilidade e como mostra do seu firme compromiso co sector".

La compañía se adelanta así a los efectos de la subida de precios de la celulosa propiciando que su tarifa "contrarreste a actual situación de incerteza".

Ence recuerda en un comunicado que los efectos económicos y la inseguridad generada por la pandemia "están a ser duros para un sector forestal que, a pesar de todo, non deixou de mostrar o seu resiliencia en tempos de crises". Apunta en este sentido que "toda a cadea de produción da celulosa deixou patente a importancia da súa actividade, clasificada como esencial, dada a súa capacidade para resolver importantes necesidades básicas e sanitarias da sociedade".

"Con todo –añade la empresa–, as sucesivas ondas da Covid-19, unidas a uns índices historicamente baixos no prezo internacional da celulosa, xeraron inestabilidade e problemas no mercado, incrementado os custos de produción e dificultando a compra de madeira; complicando, en definitiva, a propia supervivencia das empresas da cadea de produción".

PRECIOS AL ALZA. Los precios de la celulosa, no obstante, están subiendo desde principios deste año y la pastera confía en que el avance de la vacunación mejores las perspectivas del sector a nivel mundial.

"Neste contexto, Ence decidiu tomar medidas para mellorar a sustentabilidade da cadea de produción da celulosa, mediante un cambio na estrutura de prezos que entrou en vigor este 1 de marzo.

La primera mejora sustancial consiste en "adiantarse a unha posible subida das primas pola mellora do prezo da celulosa, incluíndo desde marzo esa hipotética subida, incrementando a base fixa do prezo".

La segunda pasa por reducir la variabilidad que provoca el precio internacional de la celulosa, "fixando a tarifa no rango alto e dando maior estabilidade ao prezo". Ambas mejoras se logran aumentando la tarifa base cuatro euros por tonelada y mejorando la prima indexada al precio de la celulosa –antes variaba entre -2 e +7 euros por tonelada y ahora lo hará en un rango de 0 a 3 euros–.

"Para entendelo ben, sería como fixar os límites desa prima entre 4 e 7 euros, fixándoa en marzo en 5,5 euros no canto dos 2 euros que estaba en febreiro, asegurando así un rango máis estable na parte alta da prima", asegura Miguel Rodrigo, director de Subministración de Madera de Ence. "Nesta incerteza, Ence quere achegar ao propietario forestal e ás empresas rematantes, que mostraron un gran compromiso en toda a crise, unha mellor visibilidade e estabilidade do prezo da madeira, e evitar cambios bruscos en pouco tempo que lles poidan prexudicar".

Fuentes de la empresa señalan que, para Ence, "supón unha satisfacción poder anticiparse á saída da crise ofrecendo, neste período tan duro, unha mellora de condicións para todos os que están involucrados na produción de produtos de celulosa, esenciais para a sociedade. Algo que non sería posible sen o compromiso de tantos propietarios e empresas cola".

Ence mejora el precio de la madera a los productores para "dar...
Comentarios
ç