Fernández lanza un órdago a Lores: "Todo o mundo quere ao PSOE no Concello"

La formación nacionalista asegura que "aínda non hai nada predeterminado" y que mantiene "unha posición aberta" ▶El Bloque está convencido de que los socialistas favorecerán la elección de Lores como alcalde en el Pleno extraordinario del próximo 15 de junio

Tino Fernandez. JAVIER CERVERA.
photo_camera Tino Fernández. JAVIER CERVERA

Se puede decir más alto pero no más claro. El PSOE local no disimila a la hora de tirar los tejos al BNG de Miguel Anxo Fernández Lores con vistas a pactar un Gobierno bipartito para el mandato que está a punto de comenzar en el Concello de Pontevedra.

El candidato socialista, Tino Fernández, ya había dicho el lunes que si el Bloque lo llama para negociar no va a poner "ninguna línea roja para hablar con honestidad" y este martes volvió a instar a los nacionalistas a "mover ficha para garantir un Goberno de futuro, estable e progresista" para la capital del Lérez. "Sería lóxico, co reparto de concelleiros que deixaron estes comicios", dijo.

"Os pontevedreses parecen ter moi claro que os anos dourados, de crecemento, chegaron cando nós estabamos no Goberno local"

"Os pontevedreses parecen ter moi claro que os anos dourados, de crecemento da cidade, chegaron cando nós estabamos no Goberno local. Só hai que saír á rúa e preguntarlle á xente: todo o mundo quere aos socialistas no Concello", afirmó, además de indicar que los gobiernos coaligados entre socialistas y nacionalistas establecidos en Pontevedra en etapas anteriores "funcionaron ben".

En este sentido, ironizó sobre el hecho de tener que darle la razón a Lores en que "o mellor estaba por vir", si finalmente se consolidase un nuevo pacto entre las dos fuerzas de izquierdas.

Tino Fernández sabe que el Bloque podría optar por volver a gobernar en solitario y en minoría, como ya lo hizo en este último mandato, por eso el martes quiso recordar que el PSOE ayudó a parar "o avance das tres ultradereitas en España e agora tamén en Europa e en Pontevedra. Somos o único partido que pode garantir un futuro con dereitos laborais intocables, educación e sanidade universais e pensións dignas", aseguró.

"Sería lóxico, co reparto de concelleiros que deixaron os comicios do pasado domingo, que o BNG movese ficha"

El líder socialista también agradeció a los pontevedreses la confianza depositada en su proyecto, así como a los miembros de su candidatura por "toda a implicación e o traballo que amosaron". Así, apuntó que "o PSOE regresou a Pontevedra con forza, na súa versión máis xenuina, progresista e feminista" y añadió que "estes resultados electorais son a semente dun cambio imparable na nosa cidade", porque "a pesares do freo que o efecto Lores supuxo para a primavera de cambio socialista no concello, é unha verdadeira ledicia ver" que los suyos "volven soñar e sacar peito". El número uno del PSOE afirmó sentirse "moi orgulloso dunha cidadanía que sabe que a esquerda é a única garantía de igualdade, dereitos sociais, diversidade, xustiza e feminismo".

NEGOCIACIÓN. A priori, el BNG no cierra ni abre puertas, aunque este martes el portavoz del equipo de Lores, Raimundo González, no dejó pasar la ocasión de recordar que el PSOE también depende del Bloque para elegir a sus alcaldes en otros ayuntamientos.

"O PSOE regresou a Pontevedra con forza, na súa versión máis xenuina, progresista e feminista; volvemos soñar e sacar peito"

Además, otra de las cartas que está sobre la mesa es la Deputación. Allí, los socialistas de Carmela Silva podrían gobernar en solitario y en minoría si quisieran o también tienen la opción de ofrecer al BNG reeditar el pacto que tan buena sintonía generó durante el último mandato.

Sin duda, tanto un partido como el otro tendrán en cuenta todos estos factores a la hora de negociar en las distintas instituciones y el quid pro quo puede ser usado por unos y por otros.

Comentarios