Fouces: "Negociarei con UGT e CC OO cando queiran e onde queiran"

"A estabilización de prazas hai que facelas por lei", dijo la edil, que recordó que sobre la mesa hay dos posibilidades para la cobertura de dichos puestos
La concejala de Personal, Carmen Fouces, compareció este miércoles. GONZALO GARCÍA
photo_camera La concejala de Personal, Carmen Fouces, en una imagen de archivo. GONZALO GARCÍA

"Negociarei con UGT e CC OO cando queiran, onde queiran e no sitio que mellor prefiran". Así respondió este sábado la concejala de Persoal, Carmen Fouces, a las dos centrales sindicales que han solicitado al alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, que dé un paso al frente para tratar de desbloquear el conflicto laboral de los funcionarios del Concello.

"Levamos 21 mesas agardando a que os sindicatos comparezan para tratar temas como a estabilización do persoal laboral e, polo de agora, a resposta foi, cando menos, sorprendente. Están enriba da mesa os postos de traballo de 20 persoas que levan moitos anos no Concello. E parece que é máis importante o plan de igualdade ou o teletraballo que o futuro destas traballadoras", señaló la edil del BNG a través de un comunicado de prensa, en el que urgió a cerrar la funcionarización del personal laboral.

"A estabilización de prazas hai que facelas por lei", dijo Fouces, que recordó que sobre la mesa hay dos posibilidades para la cobertura de dichos puestos: un concurso de méritos, si la Oferta de Emprego Público se negocia y publica antes del 1 de junio, o una oposición libre, si se hace después de esta fecha.

Comentarios