Moldes dice al Gobierno provincial que "o fracaso do Plan Revitaliza téñeno que comer eles soíños"

Señala que la pretensión del BNG al pedir a la Xunta que colabore con el proyecto de compostaje de la Deputación es "facer que o PP sexa cómplice do seu fracaso" y solicita a Mosquera y a Silva que "dean os datos reais" ►Mosquera acusa a los populares de incoherentes

Ángel Moldes. DP
photo_camera Ángel Moldes. DP

El grupo del PP en la Deputación de Pontevedra respondió este miércoles al BNG que el "fracaso do Plan Revitaliza téñeno que comer eles soíños", en alusión al Gobierno provincial.

El portavoz popular, Ángel Moldes, respondió así a raíz de la proposición no de ley con la que los nacionalistas solicitaron al Parlameto gallego que inste a la Xunta a abrir un proceso de diálogo con la Deputación para estudiar la posibilidad de colaborar en el desarrollo del Plan Revitaliza y ampliarlo al resto del territorio gallego, entre otras peticiones.

Según Moldes, "o que quere facer" el BNG "é que o PP sexa cómplice dese fracaso, pero téñeno que comer eles soíños", repitió.

Ángel Moldes: "Parécenos ben a compostaxe, pero non o modelo deste Goberno"

 

El popular hizo estas declaraciones en una rueda de prensa convocada para reiterar sus críticas al programa de compostaje impulsado por la institución provincial y para solicitar al Gobierno bipartito que dé explicaciones de lo que, en palabras suyas, son "uns malos resultados".

Moldes recordó que hace ya un mes que su partido exigió esos mismos datos, pero "seguimos agardando por eles", dijo. Precisó que las comparecencias del Gobierno provincial se limitan a "facer marketing e propaganda", pero no entran en los "datos reais". Según él, esos datos señalan que "Pontevedra é a provincia galega na que máis aumentaron os residuos da bolsa negra que se envían a Sogama a pesar de que a sua poboación baixou". Añadió que "entre 2015 e 2017 aumentaron en doce toneladas, un 3% máis, mentres que no conxunto de Galicia medraron un 1,5%, en Ourense un 0,1%, na Coruña un 0,3% e en Lugo un 1,6%".

Indicó que "coas axudas anunciadas a semana pasada, a Deputación leva investidos case seis millóns de euros en tres anos" y, a pesar de ello, "os resutados son negativos e os recibos do lixo non se reducen" y argumentó que "de 61 concellos que ten a provincia só hai 29 adheridos ao plan Revitaliza e son moi poucos os que pasan á seguinte fase".

Cesáreo Mosquera: "O PP de Pontevedra vai absolutamente a contracorrente do propio PP"

El popular insistió en que su partido no está en contra del compostaje, sino del modelo desarrollado por la Deputación. "Parécenos ben o camiño da compostaxe, pero a estratexia deste Goberno é un fracaso", dijo.

En esta línea, volvió a pedir al Gobierno de Carmela Silva y César Mosquera que "dea explicacións" y señaló que el PP esperará "un tempo prudencial", pero, en caso de que el bipartito "continúe sen dar datos, tomaremos as medidas que estean ao noso alcance desde un punto de vista legal", por lo que "pediremos explicacións en comisión ou solicitaremos un pleno extraordinario", advirtió.

MOSQUERA. Por su parte el vicepresidente provincial, Cesáreo Mosquera, criticó en la mañana de este miércoles la actitud de los populares con este tema.

Mosquera asegura que "o PP de Pontevedra vai absolutamente a contracorrente do propio PP", poniendo como ejemplo la medida aprobada la pasada semana en el Parlamento Europeo para aumentar el porcentaje de recogida de residuos, "senón haberá sancións", y la postura del partido en otras zonas como Santiago o Allariz, "nas que hai composteiros e o PP non monta estas leas".

Comentarios