El futuro del piragüismo se cita en Verducido

Campeonato de Galicia de Sprint para Piragüismo. DP
photo_camera Campeonato de Galicia de Sprint para Piragüismo. DP

O Pontillón do Castro volverá a ser escenario este fin de semana de un espectáculo de velocidad y potencia en el que se encontrarán los talentos emergentes del piragüismo regional. 

Un total de 656 barcos pertenecientes a 69 clubes de Galicia participarán entre mañana y el domingo en el Campeonato de Galicia de Sprint para Piragüismo infantil y cadete.

En la presentación del campeonato Tino Fernández destacó a gran canteira e capacidade de superarnos que temos e avanzou que este é un Campionato no que os padexeiros e padexeiras pontevedreses poden xogar un papel protagonista. En todo caso, é un gran día para Pontevedra, porque o piragüismo -asegurou- é un referente nesta cidade, un deporte estratéxico. Só hai que ver como están o río e o propio Pontillón do Castro cheos de piraguas tódolos días. Ademais, este tipo de eventos son moi importantes na nosa estratexia para vender cidade, xa que moitos destes padexeiros terán que vir un día antes, pernoctar, comer, saír e gastar en Pontevedra e iso sempre é unha magnífica nova en anos tan complicados como está sendo este 2021 e foi o 2020.

Comentarios