Gómez Besteiro espera alcanzar un acuerdo para la reubicación de Ence

El secretario general del PSdeG-PSOE cree que este compromiso solo se logrará si el cambio político llega a Galicia
El secretario general del PSdeG-PSOE, José Ramón Gómez Besteiro, visitó este miércoles Pontevedra
photo_camera El secretario general del PSdeG-PSOE, José Ramón Gómez Besteiro, visitó este miércoles Pontevedra

El secretario general del PSdeG-PSOE, José Ramón Gómez Besteiro, acompañado del candidato al Congreso de los Diputados por Pontevedra Guillerme Meijón, se desplazó este miércoles hasta la ciudad para acercar el programa de los socialistas a los vecinos de la Boa Vila y para escuchar sus inquietudes.

En el encuentro, que tuvo lugar en la sede de la Federación Vecinal Castelao, el presidente del colectivo, Juan Loureiro, pidió al secretario general de los socialistas gallegos su compromiso de solucionar "dúas das grandes problemáticas que ten a nosa cidade". Así, Loureiro hizo referencia al hospital de Monte Carrasco explicando a Besteiro que "o movemento veciñal está en contra dese futuro hospital privado, e queremos pedirlle que tome a iniciativa, se é que chega ao Goberno ou, en todo caso, na oposición, de que continúe reclamando a ampliación de Montecelo".

El portavoz del PSdeG-PSOE apuntó que, precisamente, uno de los compromisos que el partido contempla en su programa es "o mantemento dunha sanidade pública, universal e gratuíta, mentres que aquí, en Pontevedra, o actual presidente da Xunta fixo a promesa de facer un hospital, e a día de hoxe nin hai ampliación do que había, nin hai un hospital novo".

La segunda cuestión que el presidente de la Federación Castelao expuso a José Ramón Gómez Besteiro fue la prórroga de Ence. Haciéndole entrega de un ejemplar de O libro branco de Ence, Juan Loureiro pidió al secretario general del PSOE gallego el compromiso "de que se chega a ser presidente da Xunta de Galicia ou a formar parte do Goberno estatal, que non se conceda a dita prórroga e que se compromenta a buscar unha alternativa para a empresa fóra da ría de Pontevedra".

El representante del PSdeG-PSOE destacó que la posición de su partido con respecto a la situación de la pastera en el complejo de Lourizán "é ben coñecida, o que debe explicar cal é a súa é o presidente da Xunta, posto que durante moitos anos non foi capaz de cumprir a posición unánime que mantiveron todos os partidos políticos no Parlamento galego, cando se levou a cabo a transacción onde todos votaron por buscar unha solución real para Ence".

En este sentido, Besteiro señaló que "espero que o cambio en España se produza tamén en Galicia e se acade o compromiso de reemprazamento de Ence, así como o de presentar informes públicos e oficiais da situación real da empresa e, sobre todo, unha aposta definitiva pola actividade económica e polos traballadores. A posición do Partido Socialista nese senso é bastante clara", concluyó el portavoz socialista.

Comentarios