Los 'I Premios Provinciais á Xuventude' recompensan las iniciativas talentosas

"Hai futuro porque co profesorado e o alumnado que temos podemos facer unha sociedade distinta", aseveró Carmela Silva durante la gala organizada por la Deputación

Foto de familia de los galardonados con responsables políticos. DP - I Premios Provinciais á Xuventude
photo_camera Foto de familia de los galardonados con responsables políticos. DP

La gala de entrega de los I Premios Provinciais á Xuventude recompensó este miércoles con 21.000 euros las iniciativas talentosas puestas en marcha por jóvenes de entre 16 y 35 años.

El escritor Manel Loureiro ejerció de maestro de ceremonias en el acto organizado por la Deputación y que que se desarrolló en el salón de plenos del Pazo Provincial, en un escenario en el que Nana y Lidia Cao efectuaron una demostración de sus cualidades artísticas como grafiteras. "É un premio institucional distinto", señaló el conductor de la gala, porque está dedicada, subrayó, a la "enorme canteira de talentos que hai na provincia e que é capaz de saltar a todo o mundo".

La presidenta de la Deputación, Carmela Silva, pronunció unas palabras en las que subrayó que "sabiamos que tiñamos unha xuventude con moito talento, pero o que estou a ver nesta gala sobrepasoume. Sempre se fala de que o pasado foi mellor, pero con esta mocidade demóstrase que non é así".

"Hai futuro –añadió–, podemos ser optimistas porque co profesorado e o alumnado que temos podemos facer unha sociedade distinta. Hoxe hai aquí un grande arco da vella cos nomes dos mellores valores do ser humano. Síntome moi orgullosa".

Los ganadores de los primeros premios fueron, en la modalidad de Iniciativa social, Pablo Romero Chorén, de Lalín, por el Mes cultural de axuda ao pobo saharauí; en la de Iniciativa empresarial, Xulián Chapela García, de Moaña, por su proyecto Xiro Atlántic Denim; en la de Educación en valores, el IES Pintor Colmeiro, de Silleda, y en la de Blogs Mónica Lemos Giráldez, de Ponteareas, por su iniciativa Obxectivo Tutti-Frutti.

En la modalidad de Fotografía original obtuvo el primer premio Andrea Mariño Aguilar, de Baiona, por la instantánea Señoras bien señoras fetén, mientras que en el apartado de Traballos musicais ganó Álvaro Manuel Beiró Rodríguez por Dawn of inspiration. En la relación de ganadores también figura Pablo Lourido, de Vigo, que logró el primer premio en el apartado de Traballo literario breve por su obra Facer as preces.

Comentarios