La Xunta dice que la capital puede renovar su actual PXOM en tres años

"Con vontade política por parte do Concello pódese sacar adiante un novo Plan Xeral", asegura la responsable autonómica de Urbanismo
Encarnación Rivas se reunió en Pontevedra con la junta local del Partido Popular
photo_camera Encarnación Rivas se reunió en Pontevedra con la junta local del Partido Popular

La Xunta asegura que Pontevedra puede renovar su actual PXOM, que está en vigor desde 1989, en tan solo tres años. "Con vontade política por parte do Concello pódese sacar adiante un novo Plan Xeral", afirmó este lunes la secretaria xeral de Urbanismo, Encarnación Rivas, a través de un comunicado de prensa.

Las declaraciones de la responsable autonómica se produjeron durante una reunión con la junta local del PP, en la que participó el portavoz del partido, Jacobo Moreira, y sus compañeros de agrupación.

Rivas explicó a los populares los cambios que implica la nueva Lei do Solo, a la que se le dio luz verde hace algo más de un año. "A nova normativa permite axilizar os trámites necesarios para aprobar un novo plan urbanístico. Ademais, coa súa simplificación redúcese o prazo medio de seis a tres anos", indicó.

La secretaria xeral de Urbanismo sostuvo, además, que el reglamento ofrece una mayor seguridad jurídica a las viviendas y permite aumentar la superficie de rehabilitación de las casas de un 10 a un 50%.

MOREIRA. Moreira se expresó en la misma línea que la responsable autonómica y lamentó que Pontevedra no haya actualizado su PXOM con la entrada en vigor de la nueva Lei do Solo. "Lamentablemente, nesta carreira xa tomaron o mando outros municipios que si están interesados en ofrecer mellores condicións urbanísticas ós seus veciños", dijo el líder popular a través del citado comunicado.

"Pontevedra necesita un novo Plan Xeral que permita non só ofrecer solo industrial para que as empresas que o desexen poidan instalarse no noso termo municipal, senón tamén para que moitos veciños poidan facer uso dos terreos herdados para poder construír as súas casas, por exemplo", apuntó Moreira.

El líder del principal partido de la oposición criticó además que el Ayuntamiento mantenga el PXOM "nun caixón", "máxime cando nos últimos días coñeciamos que o Concello terá que aboar máis de 100.000 euros á empresa encargada naquel momento da elaboración dun novo Plan Xeral (Consultora Galega)". "A Lei xa non lles serve como escusa posto que xa contamos cunha nova normativa. Se se quere un novo PXOM pódese sacar adiante, tan só é necesario querer aprobalo", concluyó.

Comentarios