Miércoles. 12.12.2018 |
El tiempo
Miércoles. 12.12.2018
El tiempo

Lores cree que la demanda de la Fiscalía contra Audasa "chega tarde"

Lores, durante un desayuno informativo. CHRISTIAN FERNÁNDEZ
Lores, durante un desayuno informativo. CHRISTIAN FERNÁNDEZ

El alcalde de Pontevedra valora positivamente la iniciativa del Ministerio Público, pero considera que la concesionaria de la autopista "abusa dos galegos e das galegas" porque "lle deixan abusar"

El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, cree que la demanda presentada por la Fiscalía Provincial contra Audasa por el cobro del peaje en Rande durante la ejecución de las obras "chega tarde". 

El regidor nacionalista valora positivamente la iniciativa del Ministerio Público porque "é exemplificadora". "Pero estas cousas hai que facelas preventivamente. Se non, tarde piaches", dijo este viernes a preguntas de los periodistas. 

El líder del BNG asegura que la empresa que gestiona la AP-9 "abusa dos galegos" porque "lle deixan abusar". "Que a Fiscalía presente unha demanda e que a gañe é positivo de cara ó futuro. Pero, na práctica, non resolve moitas cousas", aseguró.

La duda del alcalde capitalino se centra en la posibilidad de que los usuarios puedan cobrar la posible indemnización por parte de Audasa. "Individualmente é practicamente imposible reclamar 20, 30 ou 50 euros", 

Lores cree que la demanda de la Fiscalía contra Audasa "chega tarde"
Comentarios