Lores: "Eu non lle teño medo a nada, absolutamente a nada"

El político nacionalista relanza su candidatura a la Alcaldía de Pontevedra en 2023 tras recibir el apoyo "unánime" de la asamblea local del BNG
Rueda de prensa de Lores, este jueves, en la sede local del BNG. GONZALO GARCÍA
photo_camera Rueda de prensa de Lores, este jueves, en la sede local del BNG. GONZALO GARCÍA

"Eu non lle teño medo a nada, absolutamente a nada. Nós estamos convencidos do que estamos facendo. Somos xente honrada e traballadora. Xa poden buscar onde queiran". Miguel Anxo Fernández Lores respondía así este jueves a la "campaña dura" que se avecina de cara a las elecciones municipales del próximo mes de mayo. "O único que me preocupa é que se manipule ou intente manipular a opinión pública. Preocúpame que esteamos todo o día con temas nos xulgados e fiscalías, con escraches, agresións... para defender intereses que non son os da maioría da cidade de Pontevedra", añadió. 

El regidor compareció ante la prensa en la sede local del BNG para confirmar el respaldo "unánime" que el día anterior, este miércoles por la tarde, había recibido de la militancia para ser candidato de los nacionalistas a la Alcaldía de la ciudad. La suya fue la única candidatura presentada en la asamblea local del partido. "Aí atopámonos ao Miguel que todos coñecemos. Ao que coñece todas as rúas, as parroquias e as aldeas deste municipio; ao alcalde que se preocupa polas persoas e pola saúde desta cidade", dijo de él el responsable local del BNG, Demetrio Gómez Junquera

Lores carga contra la oposición, asegurando que el PP "non ten proxecto" y reconoce que quiere contar con Mosquera y González Carballo para las municipales

Aunque ya había manifestado su intención de repetir como alcaldable el pasado mes de junio, con el lema 'Paixón por Pontevedra', Lores relanzó este jueves su carrera hacia las municipales de 2023 con optimismo. "Nunca me atopei tan ben fisicamente, animicamente e familiarmente dende que son alcalde de Pontevedra. Teño todo o ánimo do mundo", recalcó.

El nacionalista, que reconoció que el presente mandato ha estado marcado por las consecuencias de la pandemia del coronavirus y de la "carestía da vida", afirmó que la capital provincial tiene "novos retos" para "mellorar a calidade de vida dos cidadáns no rural e no ámbito urbano", para "ver unha ría sen Celulosas" y para que Pontevedra "siga sendo un referente no mundo"

"Nunca me atopei tan ben fisicamente, animicamente e familiarmente dende que son alcalde de Pontevedra. Teño todo o ánimo do mundo", dice Lores

TRÁFICO. El regidor municipal se anticipó a la campaña electoral, que el PP está centrando en los cambios previstos en el tráfico, que Pontevedra llevará a cabo para tratar de cumplir con las directivas europeas en medioambiente y en la Ley del Cambio Climático. "Sabemos que vai ser unha campaña de maledicencias, de bulos e de infundios. A min o que me dá pena de todo isto é que non haxa unha alternativa. Non hai un proxecto alternativo. Son bandazos dun lado para outro. O señor Domínguez un día di unha cousa e outro día outra. Di que está a favor do modelo urbano, pero logo non quere que se corten tráficos innecesarios. É unha incongruencia permanente", explicó.

Lores lamentó que el principal partido de la oposición no respalde proyectos que son necesarios para la ciudad. Y puso como ejemplo el nuevo tratamiento de la basura, que apuesta por el reciclaje a través del compost, un modelo que se está impulsando desde las distintas administraciones: la europea, la estatal, la autonómica o la provincial. "Hai certas cuestións nas que todos deberiamos estar de acordo e apoiar. O exemplo que sempre poño disto é a necesidade de facer un tratamento dos residuos sólidos urbanos, da compostaxe. E cando ti vas de cabeza contra a compostaxe e te subes a un composteiro, non é bo", dijo en referencia a cuando Rafa Domínguez mostró su rechazo a los composteros comunitarios subiéndose a uno de ellos con un pico. "Se o principal partido da oposición se dedica a bombardear todo o que estamos facendo, vai custar moito máis facelo. Iso a min dáme pena. E non estou de acordo", añadió.

El alcalde respaldó la reducción de tráficos innecesarios. Tanto el de agitación, que es el que busca aparcamiento y da vueltas por la ciudad hasta que lo encuentra, como el de paso, que es el que atraviesa la urbe a pesar de tener otras alternativas para llegar a su destino. "Cando tomamos unha decisión facémolo independentemente de se vai ser rendible electoralmente ou non. Tomámola co convencemento de que vai ser positivo para a calidade de vida dos veciños. De feito, cortar o tráfico en Raíña Vitoria significou unha redución do tráfico en moitas rúas: empezando pola ponte da Barca e seguindo pola Praza de Galicia. Había moitísimos coches que pasaban por esa rúa e non paraban na cidade", explicó el nacionalista, que aseguró que "hai moitos veciños que me pararon, especialmente os da Praza de Galicia, que me din que mellorou a súa calidae de vida porque aquilo antes era un traxín de coches innecesario".

La confección de la lista del BNG

Lores también se refirió este jueves a su candidatura. No desveló ningún nombre, pero aseguró que la elección del equipo electoral dependerá de varios factores. Entre ellos, "a capacidade" y la "dispoñibilidade" de los aspirantes.

Al ser preguntado por la posible continuidad de Cesáreo Mosquera y Raimundo González Carballo, que llevan gobernando la ciudad desde 1999, año en el que Pontevedra tuvo por primera vez desde el fin de la dictadura un alcalde nacionalista y de izquierdas, se mostró claro. "Teñen unha capacidade de traballo bestial. Son persoas que a calquera alcalde lle gustaría que estiveran. Eu non quixera perder nunca persoas destas características", dijo sobre el actual edil de Infraestruturas (y vicepresidente de la Deputación) y el concejal de Facenda. A Mosquera lo definió como "responsable do proxecto e do entramado ideolóxico" del BNG y a González Carballo como la persona que "deixou Pontevedra nunha situación económica envexable".

"Se o principal partido da oposición se dedica a bombardear todo o que estamos facendo, vai custar moito facelo. Dáme pena", dice sobre el PP

PSOE. El líder nacionalista evitó referirse a la elección de candidato en el PSOE, que deberá decidir si somete o no a primarias la elección de su alcaldable. Por este puesto compiten Tino Fernández (actual teniente de alcalde de Pontevedra) e Iván Puentes (edil de Medio Natural y Desenvolvemento Sostible, secretario de Organización de los socialistas en Pontevedra y miembro de la ejecutiva del PSdeG).

Si ambos continúan con su carrera hacia la Alcaldía, la militancia elegirá entre uno y otro en un proceso de primarias, que tendría lugar el próximo 11 de diciembre, a poco más de cinco meses de los comicios municipales. "Nós non nos metemos a opinar. Nós, ao noso", dijo Lores, que recordó que su partido ha gobernado en solitario y en coalición. "Non nos doen prendas", añadió.

Comentarios